×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام‌ تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم شریف شهرستان دشتستان و تبریک به برادر دکتر ابراهیم رضایی منتخب شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام تقدیر و تشکر عباس اسدی جوان انقلابی کاندید یازدهمین شوراری اسلامی مجلس به این شرح اعلام شد .

بنام خدا

* بى شک دوم اسفند ٩٨ روز اقتدار ، جشن همدلى و پیمان مجدد ملت بصیر و بى نظیر ایران اسلامى با امام و ولى خویش بود* ،

پیروزى و سر بلندى مردم قهرمان و یاس و ناامیدى دشمنان ، *برگ زرین * و ماندگار دیگرى در تاریخ عزتمندى یک حکومت مردم سالار شیعى با مدار ولایت فقیه بود که دوستداران ایران عزیز و علاقمندان به حکومت اسلام ناب محمدى را در سراسر جهان خوشحال و خرسند و رویاى کوردلان منافق و اربابان مستکبرشان را بر هم زده و یک بار دیگر سیلى محکم ملت قهرمان ایران ، پایه هاى سست کاخ عنکبوتى ترش رویان مستبد را متزلزل نمود.
*هدایت حکیمانه رهبر فرزانه امام خامنه اى ، همدلى ، هم افزایى و وحدت رویه نیروهاى انقلاب ، درایت و کاردانى شوراى محترم نگهبان ، و از هم مهمتر، هوشیارى و بصیرت آحاد مردم آگاه و خوش فکر ، زمان شناس و بیدار ، انتخاب فرزاندانى صالح و تربیت یافته انقلاب اسلامى در استان و ان شاا.. در همه کشور رقم زد و نوید مجلسى متعهد و مقتدر با طراز آرمان هاى مقدس نظام را نشان مى دهد.*

*شما سروران و عزیزان ارجمند انقلابى که ساعت ها بلکه روزها و ماه ها با دغدغه و حساسیت و عشق به آرمان ها مقدس پیر کبیر جماران، مبنى بر نقش سازنده خود در تشکیل مجلسی شایسته ( با سلایق و برخى اوقات با ایده و نظرات متفاوت شکلى ) وقت گذاشتید ، امروز سر بلند از اداى دین و تکلیف خود هستید. چرا که ؛

* به سهم خود موجب حضور پر شور مردم سر بلند استان اسکتبار ستیز و ولایت مدار در پاى صندوق هاى راى بودید،* و
*با ظرافت و دقت موجب همدلى، وحدت و موفقیت نیروهاى انقلابى شدید.*

*ضمن خدا قوت و سپاس از همه خواهران و برادران*، همچنین قدر دانى و سپاس از همه کاندیدهاى محترم * اعتقاد دارم * حضور همه عزیزان کاندیدها ، سهم بسیار بالا و ارزشمندى در این رخداد مهم و *این جشن و پیروزى نظام اسلامى* داشته است .

همچنین ضمن تبریک به همه منتخبین ارجمند استان، بویژه برادر انقلابی و ولاییم *دکتر ابراهیم رضایی* یادآور مى شوم و نیک می دانم که؛ قدر این اعتماد و البته این دینِ بزرگ مردم را بر ذمه خود مى دانید، قلباً برایتان آرزوى عزت و سربلندى مى نمایم که فرصت افتخار خدمتگذارى و بار عظیم وکالت این ولى نعمتان خویش را به مثابه “عاریه اى ” بى بدیل مى شناسید. و در جهت تحقق آرمانها اصیل اسلامى که جز آرامش و عدالت و برقرارى حکومتى با معیارهاى اسلام ناب محمدى(ص) نبوده است، قوى و محکم گام بردارید.
سروران ارجمندم، به خودم و همگان یادآور مى شوم رقابت تکلیفى به پایان رسیده است، حمایت منتخبین محترم و مطالبات بحق همدل و هم پیمان باشیم .

*وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقینَ*

*فرزند کوچک این دیار*
*عباس اسدی برادر*
*سردار شهید احمد اسدی*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.