×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود تغییر دهند.»

بیانه عباس اسدی برای انصراف از کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر اعلام شد . 

                                             بسمه تعالی

﴿ انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم ﴾
«خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود تغییر دهند.»

سلام علیکم
خرسندیم که امروز انقلاب اسلامی در کمال پختگی در سایه رهنمودها و هدایت گری های عالمانه رهبر فرزانه مان در این هیاهوی تبلیغاتی با هزینه های قدرت های استکباری، با حماسه آفرینی مردم بصیرمان جشن ۴۱ سالگی خود را با شکوه برگزار کرد.
این انقلاب با نثار خون شهیدان به ثمر نشسته و با تبیین مسیر مجلس آینده از طریق بیانیه گام دوم انقلاب با اتکا به نیروهای جوان، مومن انقلابی و متعهد که همانا معتقد به توان داخلی است و در فضای بین الملل در تمدن سازی اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) گام خواهد برداشت.

در آستانه ۴١ سالگی انقلاب، ضرورت تحول نسلی در عرصه سیاسی غیرقابل انکار است. رویکردهای محافظه کارانه و غیرانقلابی مسیر پیشرفت کشور را با دشواری های مواجه کرده است.
در چنین شرایطی ماندگاری و پویایی انقلاب را رویش های انقلابی تامین می کنند ، در حالیکه اشرافیت سیاسی عرصه ی قدسی سیاست در کشور را تهدید می کند، این تنها رهبر حکیم انقلاب است که در مقام وکیل مدافع جوانان حزب الهی حافظ حیات آرمان ها است.
اینجانب با هدف طرح صریح مباحث گفتمان انقلاب اسلامی و با دعوت و حمایت جوانان انقلابی شهرستان دشتستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدم گذاشتم تا فارغ از قبیله گرایی و سهم خواهی های رایج تکلیف خود را در قبال دعوت رهبر فرزانه ادا کرده باشم. هرچند که توقع مواجهه دوراندیشانه تری را از چهره های باسابقه انقلابی داشتیم و این مهم محقق نشد. اکنون به لحاظ شرایط بوجود آمده و برای پرهیز از سوءاستفاده بدخواهان، در جهت اتحاد و تقویت جبهه نیروهای انقلاب، انصراف خود را از رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم.پیروزی در انتخابات همه ی هدف نبود و انصراف نیز از دستاوردهای گفتمان انقلاب و مطالبه گری به حق مردم عزیز و جوانان نمی کاهد. این حقیر شور و حرارت و اخلاص نیروهای انقلابی را ارج می نهم و به خاطر همه ی حمایت ها و الطاف، خاضعانه تشکر می کنم. ان شاءالله با کمک همراهان با تشکیل جبهه ی رویش های انقلاب اسلامی به اهداف و افق های تاثیر گذارتر* در راستای گام دوم انقلاب و جوان گرایی *خواهیم اندیشید.اکنون مهمترین خطر پیش روی ما جریان غربگرا و انقلابیون تقلبی و وابستگان به کانون های قدرت و ثروت هستند که به دنبال حذف جریان اصیل انقلابی اند ؛ لذا در ادامه ی رقابت های انتخاباتی به همراه مردم عزیز و همیشه در صحنه انقلابی برای دفع این خطر و تقویت جبهه نیروهای انقلاب تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا با انتخاب فرد اصلح، طبق شاخص ها و فرمایشات ولی امر مسلمین انشاالله مشارکت حداکثری را در ۲ اسفند ١٣٩٨ رقم خواهیم زد.
فرزند کوچک این دیار
*عباس اسدی*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.