×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر ایرج مزارعی کاندید یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیروزی عقلانیت بر منابع زر و زور نمی شود .

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  نشست خبری دکتر ایرج مزارعی کاندید یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  در این نشست دکتر ایرج مزارعی  اعلام نمود که من پیروز عقلانیت بر منابع زر و زور  هستیم به این معنی که در فضای انتخاباتی که در همین لحضه های پایانی در خدمت شما اصحاب رسانه هستیم ، انتخابات این دوره فضای نامساعدی شده است و مردم ما چه کناهی دارند که کاندیدا و لیدرهای آنها دارن انتخابات را نامساعد نشان می دهند .  مافیای قدرت در تهران تا چه موقعه باید دنبال مهندسی انتخابات  در برازجان باشد و چرا مردم دشتستان تعیین کننده نهایی نباشند و چرا این منابع زر که همان ( اسکاناسهای ) به چرک الوده شده باید به عنوان شاخص برای کاندیدا باشد . ما آمدیم مبارزه نماییم و بنده که هم اکنون در خدمت شما هستم ، از حداقل هزینه های انتخابانی عاجز هستم . ولی کاندید را با انصراف و رقم های نجومی منصرف میدان مینمایند که خود افکار عمومی را از طریق آن مهندسی و خود وارد مجلس شوند . این اتفاقات رخ نمی دهد . برای اینکه این کاندیدها نگاه الهی و خدایی ندارند و مردم دشتستان از این بازیهای آلوده خسته شدند و این مردم دشتستان به دنبال کاندیدای انقلابی و ولایی ، ارزشی و مردمی هستند . قرار ما مردم دشتستان بر این است که  کاندیدی انتخاب نماییم که از خود مردم دشتستان باشد و نه در معافیای قدرت و معافیای سیاست . 

دکتر ایرج مزارعی :  فردی باید در مجلس راه یابد که از مشکلات این جامعه اطلاع داشته باشد و به روز باشد . 

دکتر ایرج مزارعی مطالبی را از زنگینامه و سوابق کاری خود بیان نمود . من ایرج مزارعی و فرزند وحدتیه هستم .

لیسانس علوم سیاسی با رتبه ۹۰ در ایران ، فوق لیسانس روابط بین المل با رتبه ۸ در ایران ، دکترای علوم سیاسی گرایش امنیت ملی با رتبه عالی از دانشگاه هندونستان و مسلط به زبان انگلیسی و پایان نامه دکتر به تعداد ۴۵۰ صفحه زبان انگلیسی و در حوزه تخصصی سیاست داخلی و خارجی وارد هستم  که تمرکز بیشتر آن در سیاست خارجی می باشد .  سیاست خارجی امریکا ، اتحادیه اروپا و کشورهای اسیایی مرکزی در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته علوم سیاسی و بین الملل تدریس می کنم . سابقه بیست و یک سال تدریس در دانشگاه دارم . و دو سال پیش من با لیسانس علوم سیاسی فارغ تحصیل شدم و در حال حاضر دانشجوی حقوق بین الملل دانشگاه آزاد تهران می باشم . هشت سال معاومنت اخبار استان بوشهر را داشتم و هفت سال هم معاونت اطلاعات اخبار خوزستان را بر عهده داشتم .

اخبار استان بوشهر و اخبار خوزستان را که هر دو را با هم عهده دار بودم . ریس تمام شبکه های ایران همچون خبر بامدادی ، خبر نیم روزی ، خبر ۱۹ و ۲۰ ،۲۰:۳۰ ، ۲۱ و ….. 

دکتر ایرج مزارعی من پیروزی خود را در این عرصه انتخابات صد درصد میدانم برای اینکه من داشتن نگاه علمی دانشگاهی من با برنامه های محور بندی انجام خواهد شد .

قول من دکتر ایرج مزارعی به اصحاب رسانه این محفل و مردم دشتستان و شما خبرنگاران که صدای مردم هستید ، این باشد اگر این توفیق نصیب من شد که به بهارستان راه یابم فرزند دشتستان جژء بیست نماینده برتر ایران در مجلس خواهید دید . علت اینکه که خود در در این سطح میدانم وابستگی خود را به دشتستان که خواستگاه علم و ادب بوده و حوزه تخصصی دانشگاهی من که دکترای علوم سیاسی و دانشجوی دکترای حقوق می باشد به عنوان یک ظرفیت و پشتبانه برای دفاع از حوزه انتخابیه می توانم نام ببرم . 

دکتر ایرج مزارعی در باب خبرنگار در این روز برای اصحاب این محفل اعلام داشت که کسانی که به عنواین مختلف خبرنگار را زیر سئوال می برند و این خبرنگاری که با شهدا است و کارش مقدس است و پاک است افرادی هستند که در جامعه تنش ایجاد می نمایند . 

کاندیدای یازدهم دوره مجلس  برای بانوان که ۵۰ درصد از جمعیت ما را انجام می دهند برنامه های زیادی داریم و در برنامه های که وارد آن نیستیم از مشاوره های خاص آن موضوع استفاده خواهیم نمود . 

انشالله به امید خدا اگر وارد بهارستان ( مجلس یازدهم ) شدم سعی خواهم نمود هر ۱۵ روز یک نشست مطبوعاتی برگزار نمایم.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.