×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تبریک رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها بدین شرح اعلام می شود . 

میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ،فرصت مجددی برای بازشناسی وتبیین فرهنگ فاطمی وعلوی (علیهم السلام )در منظر ما قرار داده است حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) روز زن وهفته بزرگداشت مقام مادر تولد فرزند خلفش حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)
حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) زن معمولی نیست. او موجود ملکوتی است که در عالم به صورت انسان ظاهر شده است حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه
ولادت ناب‌ترین گوهر آفرینش، مظهر برکات الهی و اسوه بی بدیل زنان عالم، حضرت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به نام هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر بیانگر اوج عزت و کرامت زن مسلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این مهم فرصت مغتنمی است برای رهروان آن حضرت تا هر کس در حد بضاعت خویش به بخش عظیمی از اقیانوس بیکران معارف الهی موجود در زندگی ایشان پرداخته و بشریت را از فیوضات آن بهره‌مند سازند و بهانه‌ای ارزشمند برای تکریم زن و نقش والای او در جامعه و تجلیل از منزلت و رسالت اوست. 
تعیین روز مبارک ولادت زهره‌ی عصمت به عنوان روز زن از سوی میراث دار مکتب ولایت حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) نه تنها بیانگر اوج عزت و کرامت زن مسلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بلکه به معنای اعلای الگوی فاطمی (سلام الله علیها) بر الگو‌های فریبنده و عقب مانده در سرتاسرجهان است. بر همگان روشن است همانطور که با ولادت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) خط بطلانی بر عقاید جاهلی پیرامون زن کشیده شده است، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن نگرش به زن به یکباره منسوخ شد و زن به عنوان عنصری سرنوشت ساز به عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی راه یافت و در جهت نیل به والاترین مقام انسانی هم پای مردان برای تجدیدبنای اسلام و قران قیام کرد.
*رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.