×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
میثاق نامه دکتر محمدرضا دهقان فرد نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  با مردم شریف دشتستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام میثاق نامه دکتر محمدرضا دهقان فرد با مردم شریف دشتستان به شرح زیر اعلام می شود . 

سلامم را به گرمی آفتاب نخلستان تقدیم به شما مردم مهربان و عزیز دشتستان می نمایم.
شما مردمی که به مهمان نوازی، خونگرمی، پاکدستی، اصالت و غیرت جنوبی مشهورید. من نیز مثل شما به دشتستانی بودن خویش افتخار می کنم؛ و در هر سمت و جایگاهی از این کشور عزیز خدمت کنم، همیشه با خود عنوان افتخارآمیز دشتستانی بودن را بهمراه دارم.
سروران مهربان دشتستانی!
اینک پس از سال ها تلاش در عرصه های علمی و خدمت در حوزه ی پزشکی، و عبور از فراز و نشیب-های فراوان اجتماعی، در حضور روشن شما ایستاده ام، و آمده ام تا با تمام وجود بگویم که من به عهد استوار خویش با انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، خون شهدا و شما مردم وفادار، مانده ام و خواهم ماند.
من چه آن زمان که در مسیر دانش و تحصیل گام نهادم، و چه اکنون قدم در مسیری دشوار و سخت گذاشته ام، هر دو به شوق خدمت به شما مردم نجیب و خاک پاک دشتستان بوده است. دیروز تلاش می-کردم مرهم زخمهای جسمی شما باشم، و اکنون تصمیم دارم فراتر از گذشته، بر تن زخمی روستا و شهر و شهرستانم، مرهمی همیشگی باشم. تمام سرمایه و دارایی من، آبرویی است که از شما به امانت گرفته ام؛ و امده ام تا آن را بار دیگر، پیشکش کنم به دستان پرمهر شهرستان عزیزتر از جانم.
با شعار صداقت، آمده‌ام تا به شما بگویم دست روی دست نمی گذاریم به شهرستان ما جفا شود. آمده ام با شما عهد ببندم که اگر بخواهیم می توانیم بوی بهشتی خاک نجیب دشتستان را به دشت ها و سرزمین های دیگری بپراکنیم.
دشتستانی های عزیز!
افتخار من این است که فرزند دیاری هستم که مردمانش امید و ایمان به خدا دارند و می خواهند در آزمونی دیگر، با هم یکی شوند و تلاش کنند میوه ی شیرین توسعه و پیشرفت را از شاخه های بلند این درخت پیر و کهنسال بچینند.
من این بار آمده‌ام تا میثاق مهم تری با شما ببندم؛ هم با شما هم با تمام شهیدانی که خون ارزشمند خود را برای آبیاری این درخت مقدس، تقدیم انقلاب و اسلام کردند.
من آمده ام با جانم عهد ببندم؛ و بسه دشتستانی افتخار کنم که در آن نباید هیچ خانواده ای دغدغه ی کار و نان داشته باشد. من آمده ام به دشتستانی افتخار کنم که جوانانش دغدغه ی شغل نداشته باشند. به دشتستانی که در آن، هیچ پدری شرمنده ی همسر و فرزندش نباشد.
آری!
من آمده ام تا به دشتستانی افتخار کنم که در آن عطر دوستی و برادری پراکنده است و همه با هم برای توسعه و یشرفت آن تلاش می کنیم.
آمده ام تا افتخار کنم به آرمان های بلندمان از شهرستانی که در آن نخبگان و اندیشمندانش منزلت ببینند و برصدر بنشینند و افتخار کنم به سرزمینی که روح اسلام و قرآن در آن دمیده شده است. افتخار کنم به آرزوهایمان از امید به یک شهرستان یکدست، آباد و بی تفرقه.
من امده ام تا با تمام وجود عهد ببندم که پای پیشرفت و توسعه دشتستان بزرگ بایستم. بایستم که دوباره مردمم ببینند که دشتستان بزرگ، دشتستان بزرگ است و به سوی عزت و سربلندی گام برمی-دارد.
در روزهایی که هنوز از بهار بهمن فاصله نگرفته ایم، و بوی انقلاب اسلامی از کوچه کوچه ی این دشت به مشام می رسد، با اقتدا به امام خمینی (ره) که معمار بزرگ انقلاب بود، صادقانه می گویم که آمدنم نه برای کسب قدرت است و نه برای رسیدن به دنیای بی ارزش بلکه آمده ام تا پرچم توسعه و پیشرفت در سایه انقلاب اسلامی بر بام شهرستان بزرگ دشتستان برافراشته شود، و از خدا می خواهم مرا برای عمل به این عهد ومیثاق، یار و یاور باشد.
من آمده ام تا تعهد دهم تا در هر تصمیمی که میگیرم، منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف دشتستان را در نظر بگیرم.
۲) آمده ام تعهد دهم که اگر مردم شریف دشتستان، مرا به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی برگزیدند، این اعتماد را فرصتی برای خدمتگزاری دانسته و به منزله ادای تکلیف اسلامی و انقلابی خویش، تمام مقدوراتم را برای توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان بکار گیرم.
آمده ام تا با توکل به خدا و همت والای شما مردم مومن و غیور دشتستان بزرگ تمام توانمان را بگذاریم تا استان بوشهر بهترین استان وشهرستان دشتستان بهترین شهرستان ایران باشد.
آمده ام متعهد شوم در صورت اخذ اعتماد مردم و راه یافتن به مجلس، از هر گونه تجمل گرایی و اشرافی گری و بازی های سیاسی پرهیز نمایم و با حفظ روحیه ساده زیستی، مردم داری، مبارزه با فساد، عدالت خواهی، خدمت به مردم، وظیفه قانون و نظارت نماینده مجلس را به نحو مطلوب انجام دهم و خود را در قبال خداوند متعال، ائمه معصومین(علیهم السلام)، امام(ره) و شهدا، مقام معظم رهبری، و مردم شریف و نجیب دشتستان بزرگ پاسخگو بدانم.

منم فرزند دشتستان واین خاک ودیارم
بیا دستم بگیر یاری بده وایسا کنارم

دستم بگیرو ببر به کمک برسان بجای
روزی رسد که دستت نیازش گرفتن است

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود مانی وما رستگار

والسلام

دکتر محمد رضا دهقان فرد
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.