×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در مصاحبه با خبرنگاری برازجان سلام ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزارشی از برنامه ها و عملکرد مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر را عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در مصاحبه با خبرنگاری برازجان سلام ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزارشی از برنامه ها و عملکرد مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر را عنوان کرد.

وی افزود بهزیستی شهرستان بوشهر مثل همیشه خدمتگزار مردم و جامعه هدف بوده و در این خصوص قدمهای خوبی را برداشته است .
سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر عنوان داشت : در ایام دهه فجر بهزیستی شهرستان بوشهر به صورت همزمان زنگ انقلاب را در یکی از روستا مهدهای آبطویل داشت که این امر در تمام مهدهای کودک شهرستان بوشهرزنگ انقلاب نواخته شد .
وی به بازدید از منازل مددجویان و توانیابان اشاره کرد و افزود : در این رابطه از نزدیک در جریان مشکلات این عزیزان قرارگرفتیم و در این خصوص پیگیریهای لازم جهت اشتغال و مسکن،وسایل توانپزشکی و لوازم ضروری در دستور کار قرار گرفت .
آرزو منوچهری یادآور شد : به منظور ترویج فرهنگ قصه‌گویی و تشویق اعضا ء وخانواده ها به مشارکت فعال این عزیزان جشنواره سرود و قصه‌گویی را با حضور مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان بوشهر برگزار کردیم که با استقبال خوب مواجه گردید.


منوچهری یادآور شد به مناسبت دهه فجر مشاوره ژنتیک قبل و بعد از ازدواج دربهزیستی شهرستان به صورت رایگان در اختیار همشهریان قرار گرفت که عزیزان با مراجعه حضوری می توانند از خدمات رایگان این مرکز استفاده کنند .
همچنین بدین منظور بازارچه خیرین معلول و زنان سرپرست خانوار را در دانشگاه پیام نور بوشهر خواهیم داشت که عواید حاصل از این بازارچه صرف این عزیزان خواهد بود .

وی در پایان از همکاران در بهزیستی درخواست داشت که با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی ۲۲بهمن یک بار دیگر با آرمان شهدا و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان ببندند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.