×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجت الاسلام دکتر عوض پور : بهترین ابزار برای چگونگی تحکیم نظام خانواده آموزه های قرآن و روایات معصومین علیهم السلام است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در بعد از ظهر روز چهارشنبه به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دشتستان ، هیات امناء امام زاده ، کار گروه بانوان و خانواده فرمانداری و با حضور حجت الاسلام سید مهدی حسینی معاون اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و ریاست اداره اوقاف امور خیریه شهرستان دشتستان آقای رومزی  ، سیده خدیجه حسینی عضو شورای اسلامی شهر برازجان ، گروه سرود منتظران موعود از دهقاید ، حجت الاسلام عوض پور سخنران ویژه مراسم همایش سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده در شاهزاده ابراهیم روستای ننیزک شهرستان دشتستان برگزار شد . مسئولین برگزاری این مراسم از شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان بابت همگاری که با این مجموعه داشتند قدردانی نمودند . عکاسان سید محمد مهدی امیری و محمد آتش بار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بهترین ابزار برای چگونگی تحکیم نظام خانواده آموزه های قرآن و روایات معصومین علیهم السلام است ‌ در ادامه حجت الاسلام عوض پور استاد عالیه حوزه ودانشگاه  سخنران این مراسم ادامه دادند قرآن دفتر نقاشی است که خداوند دست نقاش خود که همان پیامبر اکرم (ص) است، داده تا بدین وسیله مردم را با خداوند آشنا و مأنوس کند .

سخنران این مراسم اعلام داشت که برای تحقق تمدن جهانی نیازمند به سه رکن اساسی هستیم . 
۱- نظام فکری بدون عیب و نقص
۲- رهبری توانمند
۳- جامعه پیرو آن رهبر

حجت الاسلام عوض پور استاد عالیه حوزه و دانشگاه  : در دوران امام علی (علیه السلام) دو مورد اول بود ولی مورد سوم وجود نداشت و مردم از دور حضرت پراکنده شده بودند . 
جامعه امروز ما آن نظام فکری را دارد که همان قرآن و روایات اهل بیت (علیهم السلام) و بیانات امامین انقلاب( امام خمینی و امام خامنه ای)است .
و به اعتراف دوست و دشمن بهترین رهبری را داراست که با تمام مشکلات جامعه را به خوبی به پیش برده است .اما هنوز جمعیت عظیم مردم ما به یک جامعه همراه با امام و گوش به فرمان امام تبدیل نشده است .اما در پایان حجت الاتسلام دکتر عوض پور اعلام داشت وظیفه همه ما بالاخص بانوان جامعه این است که با تحکیم نظام خانواده، تربیت اولاد متعهد و دیندار و گسترش روحیه ولایت پذیری به جامعه، به این جامعه پردازی همت گمارند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.