×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی تبار / ایام فاطمیه برای اولین مظلوم عالم حضرت علی و خاندان امامت برنامه ریزی شده بود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم بزگداست شهادت بانوی اسلام حضرت زهرا مرضیه ( س ) مادر سادات با روایگری قاسم شاکر و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاتمی تبار در مدرسه علم و صنعت برازجان برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی تبار فاطمیه شروع شد . ایام فاطمیه برای ازبین بردن اولین مظلوم عالم حضرت علی و خاندان امامت برنامه ریزی شده بود . 

کفار آن زمان قصد داشتند که امام اول ما را دست به شمشیر نمایند که بتواند دردانه عالم را به قیام و شورش ، علیه خلیفه لعنت کرده آن زمان به قتل برسانند  .اولین نقشه این کفار فلک را  از اهلبیت گرفتن حضرت ما دردانه اول مظلوم عالم حضرت علی ( ع ) عصبانی نشد و دست به شمشیر جهاد نبرد . خوب کار اول این کفار که به نتیجه نرسید به مرحله دوم نقشه رسیدند و آن هم این باشد که با یورش به خانه امام علی ( ع ) علی را پیش حاکم خود آورده و آن را مجبور به بعیت با حاکم می نمایم و برای اینکه علی ( ع ) با این کار ما دست به شمشیر خواهد برد و بیعت نمی می کند ، آن را به قتل خواهیم رساند . علی را به سمت مسجد بردند و حضرت ما  عصبانی نشد و دست شمشیر نبرد و برای دومین بار هم نقشه این کفار به جایی نرسید و اما در آخرین مرحله در مقابل چشمان حضرت علی ( ع )  بی بی عالم ( حضرت زهرا ) را می زنیم و حضرت علی عصبانی خواهد شد و دست به شمشیر می شود و ما آن را به قتل می رسانیم .حضرت فاطمه ما را ( بی بی سادات ) را زدنند تا فلج شد  و در بستر انداختند و باز هم حضرت ما دست به شمشیر نبرد و بعد از این واقعه دست از خاندان نبوت کفار برداشتند و دانستند که با این کارها و این نقش ها نمی توانند نسل امامت را از میان بردارند . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.