×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شهادت سردار سلیمانی خروج اشغالگران از منطقه را تسریع کرد .

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جامعه در پی هجمه تبلیغات داخلی و خارجی، فشار تحریم ها و ضعف های مدیریتی برای ادامه مسیر دچار تردید شده بود .

در عراق نیز تبلیغات و پول های کثیف سعودی بخشی از مردم این کشور را نسبت به رویکرد ایران معترض کرده بود.شهادت مهندس ابومهدی و حاج قاسم نگاه جهانیان را متوجه سناریوی استکبار در خاورمیانه کرد. خون سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت موجب ایجاد همگرایی و اتحاد ملی در داخل و تحکیم موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه شد.همزمان خروج جمهوری اسلامی ایران از برجام و سیلی محکم موشکی سپاه درسی به آمریکا و هم پیمانانش داد که در منطقه متوجه قدرت جمهوری اسلامی ایران باشند.

اکنون راه مقاومت به عنوان مهمترین گزینه رویارویی با جهان سلطه برجسته شده است. ملتهای آزاده راه مقابله با شیطان بزرگ را آموخته اند و هیمنه امریکا در منطقه شکسته شده است. عربستان سعودی که در جبهه های متفاوت قدرت منطقه ای ایران را دچار چالش کرده بود اکنون از آغوش باز برای گفتگو حرف می زند.

به نظر می‌رسد جمهوری اسلامی در سال ١٣٩٨ نسبت به تمام سال های این دهه موقعیت‌ مستحکم تری پیدا کرده و امیدواری می رود مقاومت در یمن نیز همچون سوریه و عراق به پیروزی های مشابه برسد و عربستان و حکام مرتجع و هم پیمانان منطقه ای به عقب رانده شوند.

آقایی جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای منطقه و جهان مبرهن است و جهان سلطه نمی تواند همچون‌ گذشته در این منطقه بدون هزینه دست به خطر بزند. خون حاج قاسم و شهدای مقاومت مسیر را روشن تر از گذشته کرده است و امروز ما شاهد به ثمر نشستن این خون ها هستیم.
در خیزش عظیم میلیونی که در عراق و در مجاورت سفارت آمریکا در بغداد به راه افتاد، شرکت کنندگان در این تظاهرات بزرگ خواستار خروج همه نیروها و شرکت‌های آمریکایی و بستن حریم هوایی عراق بر روی جنگنده‌های خارجی و لغو تمام توافق نامه های امنیتی با آمریکا شدند.

انقلاب ١٩٢٠ موجب خروج اشغالگران بریتانیایی از عراق شد و امروز انقلاب دوم با هدف اخراج آمریکا از عراق صورت گرفته است. این پیروزی منطقه ای که به برکت خون سردار سلیمانی و شهدای مقاومت حاصل آمد در داخل نیز می بایست به اتحاد و همگرایی نیروهای انقلاب منجر شود. این منوط به انتخاب درست نیروهای انقلابی و مردم است که افراد مؤمن، شجاع، پاکدست، خدوم و پرتلاش را مورد حمایت قرار داده تا در ادامه راه دچار انفصال، خستگی و گرد تغییر وجهه نشوند.

اکنون در عرصه داخلی جایگاه مقاومت و نیروهای انقلاب تقویت شده و اگر تصمیمات درستی اتخاذ شود، با انتخاب درست می توان مدیریت کشور را به دست نیروهای مؤمن و انقلابی، شجاع و پاکدست، خدوم و پرتلاش سپرد.
عبور از این مسیر، میسر نمی شود مگر با عنایت حق تعالی و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری و ولایت پذیری ملت و حضور آگاهانه مردم در انتخابات اسفندهماه سال ۹۸ که می تواند نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و تسهیل کننده حرکت انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

 

نوشته عباس اسدی 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.