×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهندس سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی / از مردم برازجان که یاد و خاطره شهیدان را گرامی می دارند سپاسگزارم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بیست و نهمین یادواره سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شهید صادق گنجی با حضور سید عزت اله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرماندار دشتستان، مسئولان و خانواده معظم شهدا امروز پنچ شنبه در کانون امام خمینی برازجان برگزار شد..  عکاسان علی اصغر رجایی ، عیرضا سلمانی ، ابوالفضل قاسمی و سید محمد مهدی امیری 

حاح اقا مصلح   امام جمعه برازجان سخنران اول این مراسم خانواده شهید صادق گنجی چهار شهید تقدیم انقلاب نموده است . شهید صادق گنجی در راه خدا و جهاد در مقابل تکفریون به پاداش خود رسید و اما از مردم انقلابی این دیار با برنامه های مختلف که یاد سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند سپاسگزارم . 

از مردم برازجان که یاد و خاطره شهیدان را گرامی می دارند سپاسگزارم .

سخنران ویژه مراسم یادواره شهید صادق گنجی افزود : رهبر انقلاب در سال ۹۸ در باب این می فرماید ، شهید صادق گنجی مصداق کامل رزمنده بدون مرز است .

مهندس سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و سخنران ویژه مراسم  فرمود این شهید هم رزمنده و اهل مجاهدت و مبارزه بود و میدانست که با نفس رفتن به پاکستان چه خطراتی را باید بپزیرد که بتواند با نیروهای تکفیری مبارزه نماید تا کار فرهنگی خود را انجام دهد .

شهید این یادواره اصلا برای کار کارمندی به لاهور پاکستان سفر ننموده است . بلکه او رفته است که کار فرهنگی انجام دهد و در این مدت در پاکستان توانست زبان  اردو را بیاموزد . ایشان در سن ۲۳ سالگی این ماموریت را شروع و در سن ۲۷ سالگی به شهادت می رسد .

ضرغامی ادامه داد در مدت زمان ۴ سال عمر خود در کارهای شایسته ای از خود نشان داد . دشمنان با همین کارهای شایسته این شهید بود که نخواستند بزارند این شهید والا مقام به ایران بازگردد و کارهای فرهنگی خود را در ایران هم ادامه دهد .

و اما در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی این را باید اعلام بدارم که شبکه های خارجی و بیگانه  صحنه های حضور اربعینی مردم به صورت گسترده نشان نمی دادند  ، ولی در مورد این تشیع ۲۵ میلیون نفری سردار شهید اسلام سیل این جمعیت به صورت گسترده نشان دادند . دشمن دانست که شهید سلیمانی خیلی از سردار سلیمانی برای آنها خطرناک تر است .

اما در پایان انچه این شهید برای ما به ارمغان نهاد وحدت و اتحاد برای ما بوده است . حوادث اخیر جان خیلی ها را گرفت ولی به اذن رهبری شهید حساب شدند .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.