×

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیمایش مسیر تنگ شیرتوسط کوهنوردان باشگاه سهندبرازجان به مناسبت روز ملی هوای پاک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام برنامه یک روزه تنگ شیر گیسکان

به نام یزدان پاک✳

برنامه یک روزه تنگ شیر گیسکان
پیمایش مسیر تنگ شیرتوسط کوهنوردان باشگاه سهندبرازجان به مناسبت روز ملی هوای پاک
در مورخه۹۸/۱۰/۲۷ با توجه به تقویم صعود فصل زمستان،باشگاه کوهنوردی سهندبرازجان ،مسیر تنگ شیررابه مناسبت روز ملی هوای پاک صعود نمود
با برنامه ریزی ازقبل همه درکنار مجسمه کوهنوردبرازجان تجمع نمودند وساعت ۶:۳۰ صبح با دو دستگاه مینی بوس به طرف تنگ شیرحرکت نمودیم وبعد یک ساعت از طرف شرق برازجان خیابان لرده به چهرو رسیدیم
شروع برنامه از صبح زود در یک هوای مساعد آغاز شد مسیر پیمایش از همان ابتدا وارد کوه شدیم وپس از عبور از تنگ مار وگذر از تنگ چوله کش ،صبحانه را درکنار انبار آب صرف نمودیم و در ادامه به سه راهی چاه بهلو رسیدیم از سمت چپ به طرف تنگ شیر حرکت کردیم بعد یک ربع ساعت کوهنوردی به تنگ کشاکش رسیدیم وراهنمای گروه مارا بسمت تنگ شیر هدایت نمود تا کمی بعد به یک شاه نشین برسیم واستراحتی نماییم عکس بگیریم وسپس سرکشی به انبار آب وغار صداقت داشتیم ومجددا در کنار همان شاه نشین اتراق نمودیم وناهار را صرف نمودیم وساعت یک وسی دقیقه به سمت پایین به حرکت در آمدیم وساعت چهار کنار مینی بوسها بودیم وپس از یک ساعت به کنار مجسمه کوهنورد صحیح وسالم رسیدیم

مسئولیت همنوردان:
مدیرفنی محمدعلی احمدزاده
عقبدار منصور کوهمره،حاج باقرسراج زاده
سایر شرکت گنندگان
آقایان؛حسین زارع ،مشهدی زاده ،شاه حسینی،صفدری،نیکنام،خسروی ،ریاحی،امیدوار،شفیعی،دلاوری،یاسین سلیم،امیدوار،مرادی،غلامی،رضوی،ایران نژاد،شجاعی،سیدمحمدحسین موسوی،سیدعلی موسوی،زمانی
خانم ها ؛ ،خانم گرامی،لیلی کشاورز،فهیمه کشاورز،خانم امیدی ،پیام،شاه حسینی

باتشکر از مدیریت باشگاه کوهنوردی سهند برازجان سیدفتح اله موسوی

• دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.