×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدیدهای امروز فرماندار شهرستان دشتستان به همراه معاون عمرانی استانداری بوشهر از پروژه های عمرانی دشتستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام صبح امروز فرماندار شهرستان دشتستان مهندس نوذری به همراه معاون عمرانی استانداری بوشهر از پروژه های دشتستان با هئیت همراه بازدید نمودند . عکاس سید محمد مهدی امیری  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ابتدا این مسئولین به همراه فرماندار شهرستان دشتستان و معاون عمران استان بوشهر و با حضور ریس شورای اسلامی شهر برازجان و اعضاء شورای اسلامی برازجان و شهردار محترم در جاده سلامت پروژه سالن اجتماعات ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ نفری این شهر در جاده سلامت  بازدید نمودند و قرار شد با اعتبار ۱۶ ملیاردی این پروزه که تخصیص یابد ، این سالن تا هفته  دولت سال ۹۹ افتاح شود . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام دومین بازید این دوستان از ساختمان پلاتو شهید شاهینی برازجان بود که این پلاتو با ۷۰۰ میلیون اعتبار تا  هفته دولت سال ۹۹ به پایان رسد . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام سومین بازدید این دوستان  از ساختمان در حال احداث شده شبکه بهداشت بود . اعتبار این بنا ۷ میلیارد است و قرار است اعتبار این بناء از استان تامین شود و سعی خواهد شد که این ساختمان در دهه فجر افتتاح شود . 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام چهارمین بازدید این مسئولین از ساختمان کلینیک تخصصی برازجان بوده است . این پروژه از سال ۹۴ اغاز شده و تا کنون ۷۵ درصد از مراحل فزیکی این پؤوه انجام شده است . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پنچمین بازدید مسئولین در این روز از احداث جاده احداثی که از بازار روز شهر که به بیرون شهر بود خاتمه می یابد انجام شد . این پروژه بیشتر مراحل فزیکی خود را تقریبا ۸۰ درصد آن را طی نموده است و امید داریم که تا چهار ماه دیگر کامل به بهره برداری برسد . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام اخرین بازدید این مسئولین از ساخت بیمارستان ۱۷ شهرور بود . که این بیمارستان ۹۰ میلیارد اعتبار خود را از قسمت حوداث و سفر ریاست جمهوری دریافت نماید . سریعتر ساخته خواهد شد . در این جا تعدادی از کارگران این بنا اعلام نمود که ما چند ماهی است حقوق خود را دریافت ننمودیم . که ما هم با پرس جویی که از آقای دکتر اتابک انجام دادیم به ما اعلام نمود که همچین ماجرایی صحت دارد و ما هم با پیگیری هایی که انجام دادیم بزودی حقوق این کارگران بطور کامل با آنها پرداخت خواهد شد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.