×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فینال و اهداءجوائز مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با قهرمانی دبستان سعدی برازجان به پایان رسید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مدارس ابتدایی شهرستان دشتستان یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت ۱۲ تیم از تاریخ ۹۸/۱۰/۱۹ در سالن ورزشی امام علی برازجان آغاز و پس از انجام ۲۰ بازی سرانجام در تاریخ ۹۸/۱۰/۲۲ با قهرمانی تیم دبستان سعدی به اتمام رسید. تیمهای شهید بهشتی دهقاید، شهید جاوید کازرونی و شاهد شهید فهمیده بترتیب عناوین دوم تا چهارم را کسب نمودند.محمد رضا بهبهانی و محمد مهدی عباسی هردو از دبستان سعدی بعنوان فنی ترین بازیکن و الگوی حرکت فرهنگی مسابقات در گرامیداشت یادوخاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این دوره از رقابتها انتخاب گردیده و مورد تجلیل قرار گرفتند.
در آیین اختتامیه این جشنواره ، پس از ارائه گزارش بازیها از سوی حسن عباسی مسئول انجمن فوتسال مدارس شهرستان ، مدال ، حکم قهرمانی و جوایز برترینهای جشنواره توسط بوستانی معاونت پرورشی و بهبهانی کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزشگاههای اداره آموزش و پرورش دشتستان به آنان اهدا گردید.
گفتنی است در این بازی ها کلا ۷۰ توپ از خط دروازه گذشت و از سوی داوران ۱۱کارت زرد به بازیکنان خاطی داده شد. تنها یک بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و هیچ خطای پنالتی در بازیها رخ نداد. 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.