×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام شهردار برازجان به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

پیام شهردار برازجان به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بدین شرح است . 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر، سخت و هولناک بود اما نه چندان غیرقابل باور؛
اینکه یکی از ارجمندترین و شریف‌ترین فرزندان ملت قهرمان ایران که خود نماد هوشمندی، اقتدار، ایثار و دفاع از حقانیت ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی و نبرد با باطل به فیض عظیم شهادت نایل شود اگرچه اتفاق بسیار متاثر کننده و تاسف‌آوری است که جان هر ایرانی آزاده‌ای را آزرده می‌کند اما اتفاق جدیدی نیست. ملت سرفراز و استکبارستیز ایران اسلامی بیش از چهار دهه است که پرچم سرخ شهادت بر دوش گرفته و با حرکت در مسیر سرخ حضرت سیدالشهدا (ع) بنیانگذار فرهنگ نوینی است که امروز مرزهای منطقه‌ی حساس خاورمیانه را در هم نوردیده و به سمبل آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی در سراسر جهان بدل شده است.
اما خبر شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی هرگز خبر غیرقابل باوری نبوده و نیست چرا که ما به این باور عمیق یقین داریم که “شهادت، هنر مردان خداست”.
شهادت سرباز وفادار ولایت و سردار قهرمان اسلام، حاج قاسم سلیمانی بار دیگر ثابت کرد که دشمنان دجال اسلام و ایران در راه نیل به اهداف خباثت‌بارشان از هیچ رفتار ضد بشری ابا ندارند اما دشمن بداند که ملت ایران هرگز از خون شهید سلیمانی و شهید سلیمانی‌ها نخواهد گذشت و انتقام قطره‌قطره‌ی خون فرزندان رشیدش را از جانیان و قاتلانی که در لباس دولتی دژخیم و سفاک دست به ویرانگری می‌زنند خواهد گرفت.
اینجانب به نوبه‌ی خود شهادت مرد نامور عرصه‌ی ایثار، حاج قاسم سلیمانی عزیز را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت شریف و نستوه ایران عزیز تبریک و تسلیت عرض میکنم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.