×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار هادی مقدسی / ترامپ تو به فکر گرسنه گان آمریکایی باش ، تو نمی خواهد به فکر ملت ما باشی .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم تجمع ۹ دی در میدان امام خمینی ( ره ) برازجان با تلاوت قران و سرود سخنرانی حاج آقا مصلح امام جمعه شهر برازجان و میهمان ویژه این مراسم سردار هادی مقدسی ، با حضور دو اجرای گروه سرود آل طاها و نسیم انتظار این شهر در این میدان و مردم ولایت مدار شهر برازجان برگزار شد  عکاس سید محمد مهدی امیری و سید رضا بحر العلوم 

سردار هادی مقدسی سخنران مراسم  ۹ دی در برازجان ابراز داشت دشمن با تحریم های هوشمند تا جایی در صحنه وارد شد دشمن که هر سال ملت قوی تر از روز قبل شده است . 

اقای ترامپ ما به تو می گوییم که فکر گرسنه گان آمریکایی باش . راه رسیدن به آمریکایی را باز کن ، دور ریز ملت ایران گرسنه های امریکایی را سیر می نماید .

تو نمی خواهد به فکر ملت ما باشی ، عوامل نفوذی خودت را از این کشور جمع کن و ما خود می دانیم که چگونه کشور خود را اداره کنیم . جوانان این ملت با تجارب خود می تواند این کشور را اداره کنند . در دهه چهارم امریکایی ها گفتند که با تحریم های هوشمند معشیت ما را گروگان می گیرند و ما را خسته و عصبانی می نمایند . تا جایی که با نارضایتی که به وجود آمده در این کشور ، آشوبگران ملت را به سمت بیگانگان هدایت نمودند که این موضوع با حمایت قاطع رهبر از مردم باعث شد که مردم صف خود را از آشوبگران جدا نمودند  . 

اما در پایان سردار هادی مقدسی نظام ستم شاهی توسط نظام سلطه همایت می شد فرو ریخت و دومین توان نظام سلطه را نظام اشغالگر قدس است . 

فرزندان شما اماده اجرای عملیات برای نابودی رژیم اشغالگر قدس هستند و این نوید را به شما می دهم که این رژیم تا اندک زمانی دیگر در روی کره زمین نخواهد بود و انشالله در اخرین نبرد ما، این رژیم کامل ازبین خواهد رفت . 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.