×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان  : نهم دی روز فراموش نشدنی است ، روز نهم دی مربوط به همه جهانیان است و می طلبد که مسئولین در برنامه نهم دی در  کنار ما  باشند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  نشست بصیرتی به مناسبت ۹ دی در مسجد المهدی برازجان با حضور جناب سرهنگ غلام پور فرمانده محترم سپاه جواد الائمه شهرستان   توسط هیئت جوادالائمه (ع) ، حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و پایگاه مقاومت بسیج المهدی برگزار شد. عکاس سید محمد مهدی امیری 

نهم دی روز فراموش نشدنی است. روز نهم دی مربوط به همه جهانیان است و می‌طلبد که مسئولین در برنامه نهم دی در کنار ما  باشند.

جناب سرهنگ نعمت الله غلام پور سخنران نشست بصیرتی  ادامه داد: این روز باید اتحاد ملی، نقطه عطف اتحاد و جشن ملی باشد. این مقام مسئول تشکیل  روز ۹ دی روز بصیرت را به این شیوه اعلام  فرمود که  دشمن در سال ۸۸ در روز عاشورا در خیابان تهران تمامی مراسمات تعزیه سید و سالار شهیدان  (امام حسین) را به آتش می‌کشیدند و کارهای دیگری که همه دوستان خود از آن اطلاع دارید مثل آتش زدن قرآن و …. بود انجام میداند که به این علت این روز را به نام نه دی نام گذاری شد. در این سال حضرت امام خامنه‌ای اعلام نمود که من از هر چه بگذرم از این فتنه گران نمی‌توانم بگذرم. سران فتنه که چه مصیبت‌های را بر سر مردم که در نه آوردند  . سران فتنه مشخص هستند و ممنوع تصویر و تبلیغ هستند.

 

روز ۹ دی مربوط به تمامی احزاب است. این روز از ۲۲ بهمن هم مهم‌تر است.

ما به واسطه ۹ دی انقلاب به دست آوردیم. دورد بر مردم انقلابی که هر جا پای انقلاب است در آنجا هستند.

جشن بزرگ ملت ایران باید در این روز باشد . روز نه دی متنی آماده خواهد شد که در تمامی مدارس ما که پنچاه هزار دانش آموز‌ است که تعداد مدارس ما پانصد مدرسه است خوانده شود که این روز یادآوری باشد که دانش آموزان ما با اهمیت این روز بهتر آشنا شوند.    

تجمع مردمی این روز ۹ دی ساعت ۱۵ میدان امام خمینی برازجان  برگزار می شود . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.