×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام شهردار برازجان به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام برازجان متن پیام مهندس محمدی شهردار برازجان به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل بدین شرح می باشد . 

بنام خداوند بخشاینده‌ی مهربان

تردیدی نیست که هیچ توفیقی حاصل نمی‌شود مگر با فراهم آمدن پیش‌زمینه‌ها و مقدماتی که مهیا نشدن هر یک از این مقدمات باعث ایجاد خلل‌هایی جبران ناپذیر در حصول نتیجه‌ی نهایی خواهد شد.
توسعه‌ی شهری نیز از این قاعده‌ی کلی مستثنا نیست و رسیدن به آن مستلزم فراهم آمدن زیرساخت‌ها و مقدماتی است و این خود نشانگر اهمیت همان زیرساخت‌هاست.
حمل و نقل را باید یکی از مهمترین و اساسی ترین زیرساختهای توسعه‌ی شهری دانست که هرگونه خلل در آن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به نظم اجتماعی جوامع شهری تحمیل نماید.
روز بیست و ششم آذرماه به پاس قدردانی از تمام تلاشگران عرصه‌ی حمل و نقل عمومی در تقویم رسمی کشورمان به نام روز حمل و نقل نامگذاری گردیده است.
اینجانب بر خود فرض میدانم به پاس تمام تلاشهای همکاران عزیزمان در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری برازجان و همه‌ی کسانی که در عرصه‌ی حمل و نقل عمومی مشغول فعالیتند و بر ارائه‌ی خدمتی شایسته به شهروندان ارجمند برازجانی همت گماشته‌اند مراتب سپاس خود را اعلام نموده، برای همه‌ی عزیزان توفیق و تندرستی آرزو می نمایم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.