×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امادم صادق استان بوشهر / گشت رضویون مدتها است بین دستگاهای امنیتی در حال اجرا است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام همایش هم اندیشی متولیان و مجریان گشت های رضویون بسیج در پژوهش سرای متقین برازجان برگزار شد .عکاس سید محمد مهدی امیری

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام همه شما می دانید که این گشت در سراسر کشور مدتها است با هماهنگی میان دستگاهای امنیتی در حال اجرا است . 

 سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امادم صادق استان بوشهر  ادامه داد و در شرایطی ناامنی زمان دور کشور با کمک ما به دوستان ناجا و امنیتی در کل گشور و  هماهنگی بین سپاه ، نیرو انتظامی ، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی ایجاد شد که بعد از صورتجلسه ها و ابلاغیه ها که انجام شد ، گشت بسیجی محله محور در قالب رضویون شروع شد . 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و اما سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امادم صادق استان بوشهر در ادامه فرمود با امنیتی که در این شهر و روستاها ، و در تهران شاهد آن هستیم مردم دیگر ماشین خود را در خانه نمی برند آنها را در خیابان و یا کوچه ها می کذارند به خاطر این است که دیگر سرقت ها کم شده است و ، وحدتها بین نیرو انتظامی و  عزیزان بسیجی در بحث گشت بیشتر شده است . 

این مقام مسئول در انتهای سخنان خود اشاره ای به جریانها ی اخیر داشت و اعلام داشت در انقلاب اسلامی شرارتها و آشوب های زیادی تا به اکنون داشته ایم که ما از آن عبور کرده ایم . بلخصوص در سالهای اخیر . از سال ۸۸ به بهانهای مختلف دچار چنین شرایطی در کشور بودیم با شدت و هدف بیشتر و متفاوتی . 

اما در حوادث اخیر همه شما در جریان امور هستید که یک سناروی متحد از قبیل برنامه ریزی شده در عرصه های مختلف براندازی نظام از ۹۶ تا اکنون شروع به ساماندهی نمودند و طراحی و هدایت از بیرون و نوشتن از درون که با توجه به عنایت رهبری که فرمودند این کسانی که این کارها را در جامعه داند انجام می دهند از مردم نیستند و مردم خود را از این

اشوبکران جدا کنید و مردم ما هم  به فرمان رهبر صف خود را از اشوبکران جدا ساختند . 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام این محفل با تلاوت قران کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد . جناب سرهنگ غلامپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جواد الائمه دشتستان غیر مقدم خود را ابراز داشت و اشاراتی هم برای بهتر شدن برنامه گشت های رضویون بسیج  ارائه نمود . دیگر مسئولین سخنران این همایش حاج آقا مصلح امام جمعه دشتستان ، سرهنگ ارآوند فرماندهی نیرو انتظامی دشتستان ، مهندس نوذری فرماندار دشتستان هم اشاراتی برای بهبود شدن این برنامه در این همایش ابراز داشتند . 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.