×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام شهردار برازجان به مناسبت شهادت امام رضا

*پیام شهردار برازجان به مناسبت شهادت امام رضا (ع)*

واپسین روز ماه صفر مصادف است با سالروز شهادت هشتمین خورشید فروزان سپهر ولایت و امامت، گوهر تابناک خاک پاک ایران‌زمین، شاه خراسان، حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع). او که حریم قدسی حرمش پناهگاه دلهای عاشقان است و ساحت عشقش ملجا درماندگان و بی‌پناهان.
السلام علیک یا امیر عشاق؛ السلام علیک یا ثامن الحجج.
اینجانب بر خود فرض می‌دانم سالروز شهادت این امام همام را به پیشگاه همه‌ی عاشقان آن حضرت به خصوص مردم شریف و خداجوی دشتستان تسلیت عرض نمایم.
بدون تردید این روز بزرگ برای مردم شریف دشتستان رنگ و بوی دیگری دارد زیرا حضور چشمگیر مردم این دیار در راهپیمایی بزرگ ولایت و تشکیل یک اجتماع بینظیر و وحدت‌بخش در حریم حرم مقدس حضرت امامزاده ابراهیم (ع) برادر بزرگوار امام هشتم، جلوه‌ای پرشکوه از شور و شعور دشتستانیهاست. جایی که دشتستان قهرمان افتخار میزبانی شمار زیادی از عزاداران حضرت رضا را می‌یابد و این حماسه‌ی هرساله، منظر زیبایی از میهمان‌نوازی، شعور دینی و رفتار مدنی مردم دشتستان است.
اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم در شهر برازجان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور آگاهانه در این اجتماع بزرگ، امیدوارم با همدلی همه‌ی ما عزاداران امام رضا (ع)، این راهپیمایی به عنوان نماد ارزشمند شعور آیینی و همت بلند نیکمردان و شیرزنان دشتستان به ملت بزرگ ایران معرفی گردد.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.