×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور معاون عمرانی شهردار برازجان دربین اهالی بافت اولیه این شهر برازجان در کمتر از دوازده ساعت پس از دریافت تصاویری ازمشکلات این محل”.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پس از هماهنگی های که مهندس محمدی شهردار محترم برازجان محترم با معاونت عمرانی داشتند،مهندس عباسی معاونت عمرانی شهرداری برازجان،پس از دیدن تصاویری از مشکلات اهالی خیابان هفت تیر(محله علی آباد)خود را ملزم دانستند که کمتر از دوازده ساعت خود را به اهالی این منطقه برسانند.
امروز یکشنبه چهاردهم مهرماه،مهندس عباسی همراه با مهندس دشتیانه ابتدا از میزان اقدامات لازم جهت آسفالت کوچه های این منطقه بازدید به عمل آوردند. سپس در این بین به گفته و پیشنهادهای شهروندان استقبال کردند و از ایجاد فضای سبز،درختکاری و همچنین دیوار چنینی در کنار دره فصلی این منطقه در ماههای آینده خبر دادند.از اهالی محل جهت یادآوری به مسئولان جهت رفع موارد مورد نیازشهر،تشکر کردند.در یک هفته اخیر دو مرتبه مسعولین طبق وعده ای که دادنددر بافت اولیه برازجان حضور یافتند. حاج محراب بنافی ریس شورای شهر برازجان و مهندس عباسی معاون عمرانی شهرداری این شهر، مسعولینی بودندکه در بین اهالی این محل جهت پیگیری های مورد نیاز این شهروندان حضور یافتند که با حضورشان نوید روزهای بی‌نظیر برای اهالی ساکن در خیابان هفت تیر (محله علی آباد)،این شهر را می دهد.اهالی این محل با حضور این مسعولین دلسوز و پیگیریهایشان بسیار قدردانندو با وجود این افراد، به آینده بسیار امیدوار هستندکه مشکلات مطرح شده مرتفع گردد.

بازدید محراب بنافی رییس شورای اسلامی شهر برازجان از محله جهت حل مشکلات این محله تصاویر زیر 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.