×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
یادواره ۸۳ شهید نیرو انتظامی شهرستان دشتستان با مراسم معارفه ها و تقدیر از خانواده شهدا برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام یادواره ۸۳ شهید نیرو انتظامی شهرستان دشتستان به مناسبت هفته نیرو انتظامی در کانون  امام خمینی برازجان با مراسم معارفه ، ارتقاء درجه و تقدیر از خانواده شهدا برگزار شد . در این یادواره اکثریت مسئولین دشتستانی و سردار واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر  ، در این مراسم تقدیر شد از سرهنگ سید جواد رضویی فرمانده سابق نیرو انتظامی دشتستان که هم اکنون سکان دار فرماندهی نیرو انتظامی شیراز  شده است و همچنین در این مراسم سرهنگ فرهاد آراوند به عنوان فرمانده جدید نیرو انتظامی شهرستان دشتستان معرفی شد. عکاس علیرضا سلمانی

اجرای گروه سرود شهید شاهینی آبپخش 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام شهدای ما شهدای راه ولایت می باشند . خون شهدا حافظ امنیت کشور ماست . شهدا نگهبانان کیهان اسلام و انقلاب هستند . شهدا با تفکر اسلامی خود اجازه توهین به این میهن را به دشمنان نمی دادند . سردار خلیل واعظی ادامه داد :

 از تمامی امکانات خود برای برهم زدن این جامعه تلاش نمودید که حاصل آن شکست خود شما  بود  . امنیت این مرزبوم برای این است که ما شهیدانی چون حججی داریم . 

فرماندهی جدید نیرو انتظامی شهرستان دشتستان سرهنگ فرهاد آراوند به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دشتستان معارفه شد.

ارتقاء درجه چند نفر از پرسنل انتظامی محمود شعبانی به درجه سرهنگی دومی ، ابراهیم غلامی به درجه سرگرد و عون عباس به درجه سرگرد نائل شد . 

نیرو انتظامی نقش بسازیی در امنیت ایران دارد . نیرو انتظامی حافظ جان و مال  ، ناموس مردم بوده است . نیرو انتظامی شهرستان ما سطح امنیتی ما را روز به روز ارتقاء داده و با فداکاری این عزیزان ما شاهد امنیت خوبی هستیم  . حاج آقا مصلح امام جمعه برازجان ادامه داد : 

امار شهدای نیرو انتظامی ، ایثارگری انها در دفاع مقدس و امنیت ایران را که نمونه آن را می توان ۸۳ شهید نیرو انتظامی برازجان نام برد . 

بنده حقیر در محضر شهدا جایی برای تکریم از خودم نمی بینم . امیدورم که در اندک زمانی که بنده در خدمت مردمان شریف و بزرگوار شهرستان دشتستان بوده ام ، گوشه ای از این دینی که به این شهر داشته ام را توانسته باشم  ادا کرده باشم. فرمانده پیشین نیرو انتظامی سید جواد رضوی در ادامه فرمود : 

توفیق بنده که اینجا در دشتستان در خدمت شما بوده ام به پشتوانه سردار واعظی فرمانده محترم استان بوشهر بوده است . در سال گذشته که دشتستان مشکل آب داشت بنده با تدابیر و راهنمایی ایشان استفاده می نمودم . 

با توجه سردار واعضی فرمانده استان بنده فرهاد آراوند به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان معرفی شدم . از توجه سردار واعضی فرمانده نیرو انتظامی استان بوشهر بسیار سپاسگزارم . ایشان در ادامه فرمودند : 

امید دارم که با توجه خاصی که فرماندهی محترم استان  به اینجانب داشته است در این راه موفق شوم .   حضور شما در این مراسم نشان می دهد  که شما برای جایگاه نیرو انتظامی در جامعه دارای ارزش خاصی هستید . 

از طرف سرهنگ غلامپور فرماندهی محترم سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان لوح تقدیر به سرهنگ رضوی فرمانده اسبق نیرو انتظامی  و سرهنگ ملکوتی سرپرست نیرو انتظامی تقدیم شد . 

در این مراسم از خانواده شهدا که هدیه تقدیر از این خانوادها به عهده پلیس راهور دشتستان بود  اهدا شد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.