×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تبریک مهندس محمدی به مناسبت هفته نیرو انتظامی به  شرح زیر است .

همه‌ی ما نیک میدانیم که نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره نقشی انکارناپذیر در پاسداشت دستاوردهای انقلاب داشته و در خط مقدم صیانت از امنیت ملت و میهن عزیزمان حاضر بوده است.
نیروی انتظامی به عنوان یکی از نمادهای اقتدار جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر تلاش و همت بلند سبز قامتان هوشیار و جان بر کف، نقش اساسی در برقراری نظم در شهرها و روستاها ایفا نموده، بخش مهمی از بار سنگین حفظ امنیت مرزهای سرزمین سرفرازمان ایران را نیز بر دوش کشیده است.
سرو قامتان سبزپوشی که در شهر زیبای ما برازجان نیز همچون دیگر نقاط این مرز پرگهر همواره دوشادوش تمامی مسئولین و مردم در تمامی عرصه‌ها با حضوری فعال و هوشمندانه، نقش بی‌بدیل خود در تامین نظم، آرامش و امنیت را به بهترین شکل ممکن به سرانجام رسانده‌اند.
تردیدی نیست که امنیت امروز شهرستان زیبایمان دشتستان و استان عزیزمان بوشهر، مدیون فداکاری و تلاش شبانه روزی فرزندان برومند میهن در نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی است که در سایه‌ی همت آنان، فضایی مناسب برای توسعه مهیا شده است.
فراموش نمیکنیم نمونه‌های تاریخی مجاهدت‌های عزیزانمان در نیروی انتظامی را که چگونه جان عزیز خویش را در کف دست گرفته، دل به خطر زدند و در مبارزه با هر عامل ناامنی از پای ننشستند. به خاطر تمام تلاشها و ایثارگریهای این بزرگمردان و شیرزنان، تا همیشه خود را وامدار دلاوریهایشان میدانیم .
اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم شریف برازجان و به نمایندگی از همه‌ی همکارانم در شهرداری‌ برازجان و سایر شهرهای استان، هفته‌ی نیروی انتظامی را به تلاشگران عرصه‌ی امنیت تبریک عرض نموده، برای این عزیزان از درگاه حضرت حق سلامتی و توفیق روزافزون آرزو میکنم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.