×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازدیدسرزده رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان ازسازمان آتش نشانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حضور اعضای شورای اسلامی شهر برازجان در جمع آتش نشانان: روز آتش نشان را تبریک گفته و قدردان زحماتتان هستیم .

اعضای شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت روز آتش نشان و به جهت تقدیر و تشکر از زحماتشان سه شنبه ۹ مهر ماه در سازمان آتش نشانی حاضر شدند.
در ابتدای این حضور، محراب بنافی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان با مقدس خواندن راه و منش آتشنشانان اعلام کرد:
در طول انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و چه در حوزه های مختلف خدمت رسانی، همواره انسان های زیادی بودند که با فداکاری در راستای اعتلاء و سربلندی کشور عزیزمان قدم نهادند و شهید شدند و می بایست همگی در مسیر شهدا حرکت کنیم و در این مسیر استوار و صاحب قدم بمانیم. اقدام شما مقدس است  و شباهت به عملکرد رزمندگان دارد و شایسته تقدیر است. امروز به مناسبت روزی که یادوری  فداکاری های شما در عرصه ی  نجات زندگی و خدمت به مردم است، در جمع شما هستیم و زبانمان از قدردانی عملکرد شما خوبان قاصر است. همچنین جا دارد از عملکرد مهندس عباسی و سایر دست اندر کاران مجموعه آتش نشانی تشکر کنم.

مهدی نیکنام نایب رئیس شورای اسلامی شهر برازجان نیز سازمان آتش نشانی را یکی از مهم ترین بخش های شهرداری برازجان قلمداد کرد و افزود:
تبریک به نیروهای آتشنشانی که در یکی از مهمترین سازمان های شهرداری خدمت رسانی می کنند و الحق جزو زحمتکشترین نیروها به حساب می آیند.

بدون شک زحمات شما همانند رزمندگان است چراکه در هنگام بروز حادثه از جانتان برای خدمت به مردم می گذرید.

همچنین جا دارد از زحمات جناب آقای ابولفتحی در گذشته و در حال حاضر جناب آقای عباسی تشکر کنم. امیدوارم خدمت رسانی در حوزه آتش نشانی و امداد و نجات از سال گذشته بهتر و سطح بالاتری صورت گیرد. این روز را به شما عزیزان تبریک . تهنیت عرض می کنم.

وحید مصدق رئیس کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر برازجان آتش نشانان بعد از خدا، امید اول مردم در هنگام بروز حادثه هستند. این عضو شورای اسلامی شهر برازجان اعلام کرد:

علت نامگذاری ۷ مهر به عنوان روز آتشنشانی  و ایمنی،شهادت آتش نشانانی گرانقدری بود که در سال ١٣۵٩ وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می شود.

در اهمیت کار شما بزرگمردان همین بس که در قرآن کریم در آیه ٣٢ سوره مائده بر ارزش و اهمیت نجات دهندگان حیات در نزد خدا اشاره می کند.

شما عزیزان در هنگام بروز حادثه بعد از خداوند امید مردم هستید و  جا دارد این روز را صمیمانه تبریک خدمت شما تبریک عرض کنم.
وحید مصدق خطاب به مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری برازجان اعلام کرد در اجرای اطرح همیار آتش نشان کوشش کنید چرا که جامعه برای گسترش فرهنگ پیشگیری قبل از بروز حادثه نیازمند آموزش در سنین پایه می باشد.

ساحل تنگستانی نیز به عنوان رئیس کمیسیون عمران و شهر سازی شورای اسلامی شهر برازجان این روز را به آتش نشانان تبریک گفت و با ابراز خوشحالی به دلیل حضور در جمع آتش نشانان افزود:

قدران زحمات همه شما بزرگوان هستیم و تمام تلاشمان را برای  کمک به حل مشکلاتتان به کار خواهیم بست.

در انتها آتش نشانان به بیان مشکلات و پیشنهاداتشان برای بهبود خدمت رسانی به مردم پرداختند و مهندس عباسی مدیر عامل این سازمان اعلام کرد در حال حاضر اگر برخی تجیهزاتمان یه روز رسانی شود می توانیم در سطح بالاتری به مردم خدمت رسانی کنیم اما این نکته را نباید فراموش کرد که در حال حاضر نیز با امکانات فعلی به بهترین شکلی که می توانستیم به مردم خدمت رسانی کرده و می کنیم. عکاس سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.