×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام شهردار برازجان به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی  متن تبریکی اعلام نمود که به شرح زیر است . 

ایثار، واژه‌ای است فراگیر و جهان‌شمول. معنای مقدسی که در فرهنگها و در میان اقوام و ملل مختلف به شکلهای گوناگونی تعریف می‌شود اما همگان در یک نقطه اشتراک نظر دارند؛ اینکه ایثار در راه خدمت به خلق، بالاترین درجه‌ی ایمان به راهی است که انتخاب میکنیم. به ویژه آن هنگام که یک انسان، جان خود را در کف دست میگیرد و به پیشواز خدمت به همنوع می‌رود.
هفتم مهرماه خورشیدی در تقویم ملی ما ایرانیان، جلوه‌ای از سپاسگزاری ملت قدرشناس ایران اسلامی است؛ روزی برای قدردانی از بزرگمردانی که ایثار را در عمل معنا بخشیدند و واژگان مقدس شرافت و مردانگی و ایثار را به نقد جان خویش صیقلی کردند.
هفتم مهرماه به پاسداشت یاد و نام بلند آتشنشانانی که در راه دفاع از حریم میهن و مردم شهد نوشین شهادت سر کشیدند، روز ملی ایمنی و آتشنشانی نام گرفته است. روزی برای قدردانی از نیکمردان و شیرزنانی که قهرمانان میدان جنگ آب و آتش‌اند. همان‌ها که نگاهشان به آسمان است و با دل و جانشان وظیفه‌ی خطیر محافظت از جان همنوعانشان را بر عهده گرفته‌اند.
باید در برابر همت بلند این قهرمانان بر پای ایستاد و ادای احترام کرد.
اینجانب نیز وظیفه‌ی خود میدانم در این روز فرخنده، مراتب سپاس و قدردانی خود را نثار این عزیزان کنم و این روز که متعلق به آتشنشانان عزیز است را به یکایک همکاران عزیزم در مجموعه‌ی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان، تمامی آتش‌نشانان قهرمان ایران زمین و عموم همشهریان عزیزم تبریک و تهنیت عرض کنم.
امید که پاسدار خدمات شایسته‌ی این عزیزان باشیم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.