×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرپرست جدید فرمانداری دشتستان معارفه شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در جلسه امروز شورای اداری دشتستان سرپرست جدید فرمانداری دشتستان که حوزه های زیادی به عنوان فرماندار  مشغول به کار بوده است ، از قبیل گناوه ،جم ،گنگان و امروز به عنوان سرپرست فرمانداری  دشتستان ، اقای فتح اله نوروزی به دست استاندار بوشهر آقای گراوند لوح معارفه خود را تحویل گرفت تا رسما عهداده دار سرپرست فرمانداری برازجان شود  . عکاس حسن حیدری

امیدوارم تجارب خود را در دشتستان با همراهی خوب شما بتوانم  به کار ببرم . آقای فتح اله نوروزی سرپرست جدید فرمانداری دشتستان در ادامه فرمود با تعامل و همراهی شما اعضاء اداری و تامین و هنگاهمی که بین

شما نظم دارد ، انشالله موفقیت خوبی برای دشتستان خواهیم برداشت . سعی خود بر این داشتم که همیشه خداوند بزرگ را ناظر بر اعمال خویش بدانم و راه دولت را همیشه ادامه دهم . در پایان فرمودند .

اندیشه ام بر مدار اعتدال ، تصمیمات بر مبنای تدبیر ، و رفتارم در چهار چوب قانون خواهد بود . و از تندرویی و شتاب زدگی حتما دوری خواهم نمود . در فعالیتهای اداری بدون شک به تقویت امید و خود باوری و تقویت سرمایه های اجتماعی توجه خواهم کرد و عومال موفقیت را در مشاوره در تصمیم گیری و اقتدار در برنامه ها و توازع در برخوردها و همدلی ، هماهنگی و همراهی و در این راستا خود پیش قدم خواهم بود .

در سال ۹۸ خدمت مردم دشتستان رسیده ام که دلهای را به  همدلی و فکرها را به همفگری و جهت ها را به همسویی و مسئولیتها را ار همگانی داشته باشیم . همه با هم در راستای اعتدال دشتستان بررگ تلاش کنیم و مدیریت جهادی را سر لوح کار خود قرار دهیم .  با دغدهای مردم برازجان آشنا هستم و با بهره گیری از نخبه ها و سمن ها یک دشتستان یک پارچه خواهیم ساخت . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.