×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نورالله آذرخش/ وظیفه خود میدانم تا از طرف همه سربازان ولی امر مسلمین جهان در مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهراز زحمات رئیس محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی و همکاران همراه و همه مسئولین زحمتکش وفادار به انقلاب تشکر وقدر دانی نمایم.

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نورالله آذرخش،مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر، از زحمات رئیس محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی و همکاران همراه و همه مسئولین زحمتکش وفادار به انقلاب تشکر وقدر دانی نمایم .

                                                  بسمه التعالی
ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و فرارسیدن عاشورای حسینی،انشالله که طاعات وعبادات وعزاداری های شما هموطنان عزیز مرحمی باشد بر دل شکسته حضرت مهدی الصاحب الزمان(ع)و مورد قبول درگاه ایزد منان قرار گرفته باشد،
همانطور که اکثر مردم مطلع میباشند قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با فساد و بخصوص فسادگران دولتی و بالاخص نورچشمی های دردانه باعث آزرده خاطر شدن بعضی ها شده است !!!
اولین موضع گیری تند را شخص رئیس جمهور شروع نمودند که گفتند: با بگیر و ببند و برخورد قضائی فساد برطرف نمی شود !
جناب آقای روحانی؟ظاهرا در مملکت ما بگیر و ببند جواب می دهد !
چرا آدرس اشتباهی می دهید و افکار عمومی را منحرف می کنید ! !راهی که شما نشان می دهید صد سال دیگر هم به نتیجه نمی رسد !
کما اینکه حدود هفت سال از عمر دولت حضرتعالی گذشته و هرروز کشور بیشتر درگیر فساد می شود ،اما بگیر و ببند دستگاه قضائی اگر مثل امروز دقیق و کارشناسی و بدون تبعیض و حساب شده باشد حتما جواب می دهد  .
همین چند برخورد محدود با مافیای خودروسازی را ببینید !
ترمز رانت خواری های اینها کشیده شد !و تردید نکنید همین برخورد ادامه پیدا کند قیمت خودرو روز به روز کاهش پیدا خواهد کرد وبه قیمت اصل ومناسب خواهد رسید ،همانطور که تا امروز کاهش چشم گیری داشته است !
چه می شود کرد !متاسفانه طی چهل سال گذشته جناح های سیاسی چنان کشور را درگیر سیاست بازی کرده اند که فرصت فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با فساد کمتر پیدا شده است وهمه داریم به این وضع عادت می کنیم !فساد را بعنوان بخشی از زندگی خود پذیرفته ایم !دروغ می گوئیم بعنوان مصلحت !
دزدی و اختلاس و غارت بیت المال چنان عادی شده که گویا اکثر قدرتمندان در حال رقابت برای چپاول بیشتر هستند !!!برخی از دولتمردان در پست های مهم کما بیش و هرکدام به نحوی درگیر فساد شده اند !
بخشی از نمایندگان ملت به شکل دیگری آلوده لقمه حرام شده اند !!و حالا که شخصیتی انقلابی. پیدا شده است و با عزمی راسخ می خواهد وظیفه قانونی خود را در مبارزه با فساد انجام دهد با این بهانه سد راهش میشویم که آقا با بگیر و ببند فساد بر طرف نمی شود !!؟
نه آقای روحانی اتفاقا راه نجات در این وانفسای فساد همین بگیر و ببند و ایجاد رعب و وحشت در بین فسادگران یقه سفید است !هم فساد را کم می کند و هم قدرت بازدارندگی بسیار بالایی دارد !جناب روحانی خواهشا افکار عمومی را منحرف نکنید و امید را از مردم نگیرید !
شما هنوز بعد از حدود هفت سال ازحکمرانی دارید وعده رفع فساد می دهید !
کو؟ کی؟ کجا !!!؟لطفا دستگاه قضا را به درد بی درمان خود مبتلا نکنید !بگذارید آنها کار خودشان را بکنند !
جناب آقای رئیسی ممنون از حضرتعالی،مطمئنن دست حق و دعای خیر مردم بدرقه راهتان هست وهمین مسیر را ادامه دهید که راه درست همین است !
همینکه صدای بعضی آقایان درامده یعنی کار جهادی در قوه قضائیه برای برپائی عدالت جواب داده است !
وظیفه خود میدانم تا از طرف همه سربازان ولی امر مسلمین جهان در مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر از زحمات رئیس محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی و همکاران همراه و همه مسئولین زحمتکش وفادار به انقلاب تشکر وقدر دانی نمایم،
نورالله آذرخش،مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر،

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.