×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکر شهردار برازجان از مردم برازجان بابت همدلی با پاکبانان برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تشکر شهردار برازجان از عزاداران حسینی همدلی مردم با پاکبانان زحمتکش، حرکت بزرگی است بدین شرح است

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

محرم، ماه خون و ایثار و عدالتخواهی و شور و شعور حسینی است؛ ماه تفکر و تعقل در ناب‌ترین اندیشه‌های الهی و انسانی؛ ماه خدایی‌ترین حماسه‌ی تاریخ بشریت و ماه حرکت در مسیر آرمانهای تعالی‌جویانه‌ی حق‌طلب‌ترین مردمان تمام دوران‌ها.
امسال نیز ماه محرم در شهر زیبایمان برازجان و در نزد مردمان فهیم و غیرتمند برازجانی همچون سالهای پیش، جلوه‌گاه شور حسینی و شعور والای اجتماعی و فرهنگی مردمی است که همواره صدق و صفا و سخاوتشان زبانزد همگان بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : راه‌اندازی دسته‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان که مساجد، حسینیه‌ها و در شبهای تاسوعا و عاشورا خیابانهای شهرمان را تجلی‌گاه ماتم امام حسین(ع) و یاران وفادارش کردند، اشک غرور و افتخار از چشمان هر انسان بیداردلی روانه ساخت. شور و شعور والای عزاداران ابا عبدالله (ع) در تمام هیات‌های مذهبی چه از جانب امنای ارجمند این هیات ها و چه از جانب عزاداران مایه‌ی فخر همه‌ی برازجانی‌ها شد.
الحق و الانصاف امسال نیز هیات‌های مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و تکیه‌ها و در کنار ایشان سازمانهای مردم نهاد(سمن‌ها) در ابراز ارادت به خاندان حضرت رسول(ع) و عرصه‌ی خدمت به فرهنگ و جامعه سنگ تمام گذاردند و برای شهر پرافتخارمان آبرویی مضاعف خریدند.
حضور خادمین هیات‌ها و حسینیه ها و مساجد و نیز فعالان اجتماعی و اعضای سمن‌ها در قالب پاسداران شهر پاک در همراهی با پاکبانان زحمتکش شهرداری، اتفاقی نو و مترقی در آیین‌های محرم امسال بود که وظیفه‌ی خود میدانم مراتب قدردانی و تشکر خود را از همه‌ی مردم اعم از هیئت‌های مذهبی، خدمتگزاران حضرت سیدالشهدا(ع) در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا که بانیان و مجریان حماسه‌ی عظیم حسینی در محرم امسال بوده‌اند اعلام نمایم و در برابر بزرگ‌منشی و فهم والای همه‌ی شما مردم خداجوی برازجان عزیز و دشتستان قهرمان سر تعظیم فرود بیاورم.
پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : امیدوارم این عزاداری‌های خالصانه و اشکهای مومنانه برای همه‌ی عزیزانی که در این مسیر ردای خدمت به مردم و نوکری آقا امام حسین (ع) را بر تن کرده‌اند، مایه‌ی خیر دنیا و ضامن شفاعت عزیزان در روز حساب باشد.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.