×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایت الله راشد یزدی / امام حسین وقتی به کربلا رسید یاران زیادی با خود داشت . وقتی حر به امام حسین گفت که من شما را باید تحت الحفظ به کوفه ببرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسمی محرمی در سپاه جواد الائمه ناحیه دشتستان با تشریف فرمایی ایت الله راشد یزدی و سرهنگد غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه ناحیه دشتستان و مسئولین شهر و کارمندان سپاه ، هئیت رزمندگان با برگزاری زیارت عاشورا و مراسم عزداری محرم برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

امام حسین وقتی به کربلا رسید یاران زیادی با خود داشت . وقتی حر به امام حسین گفت که من شما را باید تحتل حفظ به کوفه ببرم ، که شما به راه خود نروید و ما شما را به یک سمت هدایت نمایم .

خوب من که  فرمان حر را انجام نمی دهم پس بر می گردم . که حر پاسخ داد نه به عقب هم نمی توانید برگردید . شما ازآدانه وارد کوفه نمیتوانید شوید و نه به عقب هم نمی توانید برگردید . پس حضرت حسین ( ع ) فرمود ، نه راه من و نه راه تو.  حالا که اینطور است از راه وست می رویم که ببینم چه میشود که میرسند به کربلا و ماجرای کربلا آغاز می شود  .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در ادامه استاد اخلاق ایت الله راشد یزدی فرمود : به همت این چهار رکن عنصر مردم  ، عنصر پیشگاهی ، عنصر تشکل و تعزب و تداوم انقلاب باقی است و در هرکدام از این عناصر دچار شگستگی شوند انقلاب هم ازبین می روند . تمامی انقلاب های که از اول تاریخ تا کنون به دست آمده به سرنوشت ارکان مبتلا شده است .

ما انقلابی که نمودیم بر اساس دین است . اماکن فعالش این انقلاب مسجدها و حسینه ها می توان نام برد .

سسلسه نیرو نظامی مستقل و مستحکم و ریشه داربه نام سپاه به وجود آمد و از شاخه ها و برگهایش ،آثارو فرزندش بسیجی بود .

مردم مهم است . اگر مردم در صحنه نباشند فایده ندارد . شما دارید خدمت می کنید ، دارید به مردم شریف خدمت می نماید .

خدا راه را نشان می دهد . راه ورود این است که از مردم باشید ، با مردم باشید و در دل مردم باشید .

پیامبر اسلام ( ص ) که آمده از خود شماست و اگر شما ناراحت شوید ، من هم ناراحت می شوم و خیر شما را می خواهد .

سپاه و بسیج بال رهبری است و رهبری هم یعنی مردم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ایت الله راشد یزدی  : درزمان اتقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) به رهبر انقلاب ( حضرت ایت الله خامنه ای ) فرمان می دهد که سفری به سیستان و بلوچستان نماید و از وضعیت کنونی اطلاع کاملی به ایشان دهند . در ۲۲ روز که (حضرت ایت الله خامنه ای ) در آنجا بودند توانستند اطلاعات کامل و جامعی جمع آوری نموده و در قم تحویل امام خمینی ( ره ) دهند .

در یک محفل خبرنگار خارجی از حضرت امام خمینی ( ره ) سئوال می نماید که چرا مردم شما را این همه دوست دارند و حضرت آقا پاسخ می دهد ما نوکر مردم هستیم و مردم نوکر خودشون دوست دارند .

ایت الله راشد یزدی  حرف خود را با  این جملات پایانی تمام کرد که فرمود آقا در جمعیت آن کسی است که نوکری مردم بیشتر کند . در جمهوری اسلامی که شما سلسله جنبان آن هستید . در برقراری این نظام و پشتیبانه ای بنه ای دارید . اقای از اینجا شروع میشه که این حسن کارمند شهرداری که درب خانه شما را می کوبد و اشغال خانه شما را می گیرد شما نباید آن را حسن ، ختاب نماید باید او را حسن آقا صدا نماید و آقایی از حسن آقا شروع میشه و به رهبر انقلاب خاتمه می یابد .

خدا به حضرت موسی فرمود اگه من بنده بودم به بندگانش برای جلب رضای خدا توجه می کردم و حالا چه حوزه ای هستی ، خدمات ، نظامی . شما نسبت به حوزه خود نمی توانید بی تفاوت باشید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.