×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس شورای شهربرازجان جناب آقای بنافی دیدار اعضای شورای شهربامردم می تواندموجب کاهش فاصله میان مردم ومسولان باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلامرئیس شورای اسلامی شهربرازجان جناب آقای بنافی افزوداز زمان آغاز به کار دورپنجم شورای شهر تاکنون نشست های مردمی درنقاط مختلف شهرودر مساجدمختلف شهر برگزار شده است لازم ولی کافی نبوده گفت: دیدارهای مردمی موجب کاهش فاصله بین مردم و مسئولان می شودومادربرنامه ریزی خوداین کارراباهمکاران محترم شورایی انجام خواهیم داد.

آقای بنافی که به تازگی ریاست شورای رابرعهده گرفته روز شنبه در گفت و گو بامردم جنوب افزود: هر هفته حداقل یک دیدار مردمی در مساجدونقاط مختلف شهربرازجان برگزار خواهد شد و برنامه ریزی شده است این دیدارها بطورمستمرادامه یابد. 

او با اعلام اینکه آخرین دیدار و نشست هفتگی اعضای شورای اسلامی شهر و نماینده شهرداری با مردم محلات در مسجدالمهدی برگزار شد، اضافه نمود: در این دیدار گزارش مختصری از اقدامات شورا وشهرداری به مردم اعلام خواهد شد و سپس مردم به صورت شفاهی ومکتوب مشکلات را ارائه خواهند داد. 

وی با بیان اینکه در این دیدارها مردم ضمن اعلام انتظاراتشان ، خواستار تسریع در رفع آنها هستند افزود: این درخواستها جمع بندی و جهت بررسی و در نظر گرفتن بودجه برای سال آینده به شهرداری منعکس خواهند شد. 

رییس شورای شهراظهارداشت پیرامون اهمیت برگزاری این دیدارها گفت: دیدارهای مردمی برای برنامه ریزی های آتی راهگشا خواهند بود و فاصله بین مردم و مسئولان را کاهش می دهند. 

جناب آقای بنافی اظهار داشت: یکی از اهداف دیدارهای چهره به چهره مردم با اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری، پیگیری مطالبات و برنامه ریزی برای تحقق آنها است. 

وی، ارتباط بی واسطه بین مردم و مسئولان را دستاورد دیدارهای مردمی عنوان کرد و گفت: سلسله ملاقات های مردمی موجب حصول نتیجه سریع برای رفع مشکلات مردمی خواهد بود و از این حیث حائز اهمیت است. 

برازجان به عنوان اولین شهر بزرگ استان بوشهردارای ظرفیت های بالایی است که همه مردم ومسولان بااتحادمی توانندآینده ای درخشان برای این شهربه ارمغان بیاورند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.