×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تصاویر ( سری دوم ) دوره توانمنند سازی و آموزش فرمنده هان حوزه ها و پایگاهای بسیج در اردوگاه الغدیر خانه زنیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام دوره توانمنند سازی و آموزش فرمنده هان حوزه ها و پایگاهای بسیج ادارات در اردوگاه الغدیر خانه زنیان از صببح ۸ شهریور سال جاری تا ساعت ۱۵ ظهر روز یاد به صورت افتتاحیه و اختتامیه یک روزه برگزار شد . در این مراسم سرهنگ دشتی جانشین سپاه امام صادق و سرهنگ ضرغام جعفری رئیس سازمان بسیج کارمندان امام صادق (ع)  و سرهنگ حاج  کریم جماعتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان حضرت رسول سپاه دشتستان و دیگر مسئولین ، بسیجیان استان بوشهر ما را همراهی می نمودند . عکاسان ابوالفضل ارمکان و سید محمد مهدی امیری

کلاس یکی از مدرسین این رورز به نام  حاج اقا شفقت پور 

کلاس یکی از مدرسین این رورز به نام  دکتر زاهد راد از نخبه های استان و گشوری و استاد دانشگاه 

اختتامیه این دوره از توانمنند سازی و آموزش فرمنده هان حوزه ها و پایگاهای بسیج ادارات  در اردوگاه الغدیر خانه زنیان

روز مباهله را می توان ایه ۶۱ سوره ال عمران نام برد . تعدادی از مسیحی ها آمدند خدمت پیامبر و به این مرد والا مقام پیامبر خدا فرمودند عیسی فرزند خدا است . پیامبر خدا فرمود چرا و در این موقع آیه به پیامبر نازل می شزود که به اینها بفرما که حضرت ادم نه پدر دارد و نه مادر ، پس حضرت عیسی قعنا فرزند خدا است .  تعدادی که رفته اند پیش پیامبر این مطلب را نه پذیرفته و خواسته اند که پیامبر با انها وارد مباهله شود . مباهله به این معنی است که هرکه دروغ می دهد خدا ان را لعنت نماید .

سرهنگ دشتی جانشین سپاه امام صادق استان بوشهر  ادامه داد روز مباهله و جای مباهله را مشخص و هرکس با خانواده وبستگان خود به میدان آمد و تعدادی که از پیامبر خداد در خواست مباهله داشتند خانواده و بستگان پیامبر را که دیدند که از درخواست خود منصرف شدند و این ماجرا تمام شد که خود را نجات دهیم

اما بحث من در اخر کلام این باشد که ما ما در استان خود با موارد مهم و سندهای مهمی که داریم در استان ما دارد مسیح تفرشی کار می شود و روز به روز هم دارد امار خود را بالا می برد در حال حاظر ۴۰۰ نفر در این استان دارند در این مورد کار می کنند ، که کلیساهای خانگی برای خود تسشگیل داده اند و بعضی اوقات ما نسبت به مسائل اطراف خود غافل هستیم .

 

 

و این مراسم با خواندن نماز ظهر و عصر در محل اصلی دوره توانمنند سازی و آموزش فرمنده هان حوزه ها و پایگاهای بسیج در اردوگاه الغدیر خانه زنیان و صرف نهار به کار خود خاتمه داد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.