×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مهندس محمدی شهردار برازجان هفته دولت مبارک

به گزارش پایکاه خبری تحلیلی برازجان سلام هفته‌ی اول شهریورماه که در تقویم ملی کشورمان به نام هفته‌ی دولت نامگذاری شده، یادمان انسانهای پاک و مردان بزرگی است که سینه‌ی خود را سپر بلای نهال نوپای انقلاب اسلامی مردم ایران کردند تا حاصل خون شهدا و قیام قهرمانانه‌ی ملت مسلمان ایران از گزند کینه توزی‌های منافقین کور باطن در امان بماند. تردیدی نیست که اگر مجاهدت‌ها و ایثارگریهای شهیدان رجایی‌ و باهنر در پیوند دولت و ملت نبود، انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران جولانگاه کسانی می شد که نقشه ای جز شکست برای این دستاورد تاریخی ملت در ذهن مریض خود نمی‌پروراندند.
اینک و در آغازین سالهای دهه‌ی پنجم عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهمترین وظیفه‌ی ما کارگزاران نظام در عرصه‌های مختلف، حفاظت از دستاوردهای ارزشمند شهدا و ایثارگران راه اقتدار و آزادی و آبادی میهن است و بدون شک انجام این وظیفه‌ی سترگ محقق نخواهد شد مگر با حرکت در مسیر ارزشهای والای انقلاب و خدمت به مردم رشید و قهرمان ایران. امید که بتوانیم ادامه دهنده راه بزرگمردان و شیرزنانی باشیم که عزت و اقتدار امروزمان مرهون مجاهدتهای دیروز آنان است.
اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم شریف برازجان در مجموعه مدیریت شهری، هفته دولت را به عموم شهروندان عزیز برازجانی، همکاران ارجمندم در مجموعه‌ی شهرداری برازجان و همه‌ی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده، توفیق خدمت صادقانه به ملت رشید ایران را برای تمامی عزیزان شاغل در نهادهای دولتی و عمومی آرزومندم.

محمدحسن محمدی- شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.