×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تصاویر پیروزی هندبال ستارگان دشتستان در مقابل سربداران سبزوار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در دومین بازی تیم هندبال ستارگان با تیم هندبال سربداران سبزوار پیروز میدان هندیال ستارگان دشتشتان بود . این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود هندبال ستارگان خاتمه یافت . عکاس حسن حیدری و سید محمد مهدی امیری

در این بازی  استاندار بوشهر ، سعادت نماینده دشتستان ، دکتر علی رضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ، دکتر لقمان زاده سرپرست فرمانداری دشتستان ، بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان ، کمارج حاجی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و نیکنام رییس شورای اسلامی شهراین بازی را تا نزدیک به استراحت نمیه اول در جایگاه ویژه به تماشا نشسته بودند . 

در ادامه محمد حسن محمدی شهردار برازجان ، نوید متین عضو شورای اسلامی شهر ، صفدری معاون اداری مالی شهرداری ، جوانان شهرستان و جمعی از فعالان اجتماعی و مدنی از ابتدا تا انتهای بازی در کنار مردم بر روی سکوهای تماشاگران نشستند و بازی را در گرما تماشا کردند . 

در این بازی هم مثل بازی اول گرما و نبود لیوان یک بار مصرف داد تماشاگران را دراورده بود ولی این دوستان به عشق تیم خود هندبال ستارگان دشتستان تا انتها این بازی تیم خود را تشویق می نمودند . 

برای گرمای سالین مسئولین قول دادند که برای بازی بعدی هوای سالن را بیتر از بازی اول و بازی دوم که امروز برگزار شد با تدابیری که برای خنکی سالن اندیشیدند انجام دهنند . عکاسان ابوالفضل قاسمی ، حسن حیدری و سید محمد مهدی امیری 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.