×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهندس محمدی شهردار برازجان طی پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک اعلام داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مهندس محمدی شهردار برازجان طی پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:

بیست و ششم مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاویدان، آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.
این روز در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، روز تجلیل از آزادگان و قهرمانان بی‌نشان یا در واقع روز پاسداشت عزت، شرف، غیرت، ایستادگی و سرافرازی مردان مقاوم و صبور عرصه ایثار و شهادت است.
انسان های سرفرازی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند؛ آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافتند و برای حفظ خاک و ناموس سال ها در اسارت تن به قضای الهی دادند.
آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی، ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.
اینجانب سالروز به ‌یادماندنی بازگشت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان و مردم خونگرم شهر برازجان تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار مهربان برای این اسوه‌های صبر و مقاومت و خانواده‌های معزز آنان سلامتی و موفقیت آرزو دارم.

محمد حسن محمدی – شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.