×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نتیجه و تصاویر شصت دقیقه بازی لیگ کشوری هندبال ستارگان دشتستان و ذوب آهن اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلامرقابت های لیگ برتر هندبال گشور در نیمه اول دوتیم لیگ کشوری هندبال ستارگان دشتستان ۱۸ به تیم هندبال ذوب اهنن اصفهان ۱۶ به برتری رسید و در نیمه سرونشت نیمه دوم بازی هر دو تیم به نتیجه ۳۰ بر ۳۰ قناعت نمودمد . تا در بازی اصفهان نیجه  این بازی  با جمع مجموع امتیاز مشخص شود و فاتح این دو دیدار مشخص شود . 

                   نیمه اول نیمه دوم 

هندبال ستارگان   ۱۸        ۱۶

هندبال اصفهان    ۳۰         ۳۱

مجموع جمع بازی   ۱           ۱ 

 

این بازی در داوری ضعیف بود و به خاطر همین مورد هم تیم هندبال ستارگان دشتستان به امتیاز این بازی راضی نیست و قرار شد متن اعتراض خود را تحویل دهند .

قبل از اینکه تصاویر این بازی مهیج را به نظر شما رسانیم چند مورد راجبع این بازی یاداور شوم 

۱- چرا بوشهر باید سالن ۱۵ هزار نفری الی ۲۰ هزار نفری داشته باشد ولی برازجان که یک دوره مسابقات لیگ کشوری در یک سالن ۱۰۰۰ نفری دارد باید شاهد چنین صحنه هایی باشیم 

۲- در این بازی آب برای نوشیدن موجود بود ولی  لیوان برای نوشیدن آب نبود ، که تماشاگران این بازی باید دست خود را با همین اب نوشیدنی شسته و در دست خود آب بنوشند .

۳- وسایل سرمایی سالن هم برای بعضی از افراد موجود بود .  ولی برای تماشاگران که از ساعت ۳۰: ۱۵ راس ساعت مقرر اعلام شده در سالن بودند و ساعت ۳۰: ۱۶این بازی با یک ساعت تعغیر شروع شد هوا گرم بود به طوری که تماشگران در این فاصله زمانی به وسیله هوای گرم سالن دوش گرفته بودند .  انشالله باحمایت مسئولین محترم باشد که دیگر نیاز به نکته برداری رسانه ها برای یادواری به این دوستان در برازجان که سالن به این خوبی امام خمینی دارند نباشیم . 

بابت امنیت این سالن از اقای ملکوتی فرماندهی محترم نیرو انتظامی جدید برازجان و سرهنگ شجایی فرمانده پلیس راهنمایی رانندگی برازجان تشکر فراوان داریم . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.