×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نماز عید قربان به امامت حاج اقا مصلح امام جمعه برازجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نماز عید قربان به امامت حاج اقا مصلح امام جمعه برازجان در جایگاه نماز جمعه  برگزار شد . عکاسان سید محمد مهدی و حسن حیدری 

عید قربان جلوه ای از همبستگی و وحدت مسلمانان است
نماز عید سعید قربان در برازجان به امامت حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه این شهر در جایگاه نماز جمعه برازجان اقامه شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  امام جمعه برازجان در خطبه های نماز عید سعید قربان در برازجان گفت: عید سعید قربان و اقامه نماز این عید، جلوه ای از همبستگی و وحدت میان مسلمانان است.
حجت الاسلام حسن مصلح افزود: عید سعید قربان یکی از مهم ترین اعیاد امت اسلامی است که یکی از جلوه های آن همانند سایر اعیاد اسلامی، عبادت، بندگی خدا کردن و تکبیر گفتن است.
وی قربانی کردن در روز عید سعید قربان را کاری پرفضیلت عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه امسال مساجد شهرستان به انجام این کار مهم اهتمام کردند و این سنت الهی را احیاء کردند که انتظار داریم همه مسلمانان چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی در گسترش این سنت نیکوی الهی بیش از پیش تلاش کنند.
پس از اقامه نماز عید سعید قربان، سنت قربانی کردن با ذبح چند رأس گوسفند در جایگاه نماز جمعه برازجان انجام شد.

  1. محمد زنگویی

    با. سلام اینجانب محمد زنگویی هستم عید سعید قربان را به هم وطنان دشتستانی تبریک عرض می نمایم یه فال حافظ برایتان می فرستم برو کار خواهی واعظ این چه فریادست مرا افتاده تو چشم راه است میان او که خدا افریده است هیچ دقیقه ایست که هیچ افریده نگاشته است به کام تا نرسانده مرا لبش چون نامی نصحیت همه عالم ازاده است اگر چه مستی عشقم خراب کرد ولی اساسی من زان خراب است والا زبیدار جور یار که یار تو را نصحیت همین کرد این که ان داده است برو افسانه مخوان وفسون همدم حافظ کزین فسانه افسون مرا بسی یادست هرگز حرف اشخاص دور را قبول مکن در فکر خودت باش و به تلاش و کوشش ادامه ده موفقیت های بسیاری در انتظارت است التماس دعا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.