×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسط سعادت نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اصحاب رسانه برازجان و بوشهر تجلیل شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازحان سلام  در سالن اجتماعی فرمانداری برازجان توسط سعادت نماینده شهر برازجان مجلس شورای اسلامی از اصحاب رسانه تجلیل شد . بعد از تلاوت قران در این آئین تجلیل از خبرنگارها در ابتدای ورود سالن نماینده دشتستان مراسم تجلیل خود را با اهدا گل اغاز نمود و بعد از سئوال خبرنگارهای در این محفل که ما برازجانی ها میهمان خبرنگارهای بوشهر هم بودیم باسخ خبرنگارها را بیان نمود . عکاسان حسن حیدری ، سید محمد مهدی امیری و ابوالفضل قاسمی 

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت . 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : با پیگیری­ هایی که تاکنون انجام شده است مبلغ ۸۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای بازسازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اختصاص یافته است. محمد باقر سعادت در ابتدای این آئین ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: همه روزهای سال به خبرنگاران تعلق دارد و خبرنگاران بعد از پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام قشری هستند که بیش ­ترین وظیفه را در قبال هدایت بشریت بر عهده دارند.

وی خطاب به خبرنگاران تأکید کرد: زمانی رسالت شما برای مردم به واقعیت می ­پیوندد که حرکت شما در جهت عدالت باشد به این معنا که همه جریان ­ها و سلایق سیاسی لازم است وجود داشته باشند و به تلاش و ارائه نقد در جامعه بپردازند اما لازم است این نقدها منصفانه باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: نقد منصفانه باعث پویایی جامعه می­ شود و لازم نیست نگاه سیاسی در آن به کار برده شود.

سعادت در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و اظهار کرد: اولین اقدام اینجانب به عنوان نماینده مردم دشتستان در مجلس بعد از ورود به خانه ملت، پیگیری بازسازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان بود که با همین پیگیری ­ها مبلغ ۸۸ میلیارد ریال برای بازسازی این بیمارستان تخصیص داده شد که خوشبختانه کار بازسازی آن در سه بخش A، B و C به طور هم زمان آغاز شده است.

در این آیین از اصحاب رسانه شرکت کننده مراسم با اهدای لوح سپاس و یک شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.