×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موضوع سگهای بلاصاحب یا ولگرد برازجان و خرید فروش زمین های دکتر حسابی برازجان به زودی برطرف خواهد شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار  سئوال خبرنگار سایت برازجان سلام  از دکتر جواد لقمان زاده سرپرست فرمانداری برازجان این بود که ایا موضوع این سگهای بلاصاحب یا

ولگرد برازجان و یا خرید و فروش زمین های غیر مجاز دکتر حسابی برازجان همچنان ادامه دار خواهد بود یا برای این مشکلات اندیشه ای نموده اید .  دکتر لقمان زاده اعلام در پاسخ سئوال خبرنگار ما فرمود در مورد سگهای بلاصاحب یا ولگرد برازجان هزینه ها و امکانات برای برطرف کردن این مشکل آماده است فقط ما در زمینه نگهداری این سگها جایی نداریم که اگر این موضوع درست شود بلافاصله شروع به جمع اوری این سگها می نمایم و اما این مقام مسئول در مورد معامله زمینهای دکتر حسابی برازجان گارگروه آن مشخص شده و در حال بررسی است . 

عقیده من این است که شما رسانه ها میتوانید فاصله بین مسئولین و مردم کمتر نمایید . ما تلاش خود را در ان به کار برده ایم که در تمامی فواصل سایت با اصحاب رسانه نشست های خبری داشته باشیم ، اما امروز روز ۱۷ مردادر روز ویژه خبرنگار هاست و ما هم به همین خاطر که امروز تقدیری داشته باشیم از اصحاب رسانه برازجان این محفل خودمانی را تشگیل دادیم  . سرپرست فرمانداری برازجان در امدامه اعلام داشت  دلیل مصاحبه خود را با بعضی از رسانه ها در این اعلام نمودند که من جمله ای که به ان خبر نگار اعلام می نمایم ، برعکس ان را منتشر می کنند . ما از هیچ رسانهای شکایت نمی منامیم . دستوری است که از استانداری به ما رسیده این است که ما هاز هیچ رسانه ای شکایت نکنیم . 

در ادامه سرپرست فرمانداری برازجان اعلام داشت که من دوست دارم اصحاب رسانه به من انتقاد داشته باشند . به عنوان مثال به من اعلام نمایند که در کدام حوزه اجتماعی ، امنیتی  ، سلامت و عمرانی کاری انجام نشده است . من انتظار دارم رسانه ها واقعیت ها و امید به مردم منتقل بنمایند . 

جواد لقمان زاده اعلام داشت که من قرار بود سه ماه سرپرست برازجان باشم . و برای خود اهدافی تعریف نمودم  . امنیتی ، اب ، شعار سال ( رونق و تولید )  و انتخابات برای خود جژء برنامه اهداف خود قرار دادم 

امنیت:   یک تن چهارصد شیصد تن با اطلاعات سربازان گمنام امام زمان مواد مخدر تریاک در برازجان و ۶۵ سلاح کمری برای مصرف داخلی در برازجان کشف شد .

آب : هفتاد پنچ هزار میلیارد تومان برای اب امسال هزینه شده است . امسال در بحث اب دشتستان کارهایی شده است که از سالهای پیشین هم بهتر است . ۶۲۰۰ متر اب را از سد تنگرم به فیتر شنی نصب نموده ایم و آن را به مغزن وصل نموده ایم که تا چهار سال اینده تنگرم بارانی نشود اب ایرن منتقه تامین است . ما در شهر برازجان تعویض لوله های اب داشتیم که در فضای مجازی بحث شد که چرا شهر به این بی نظمی در امده . با همایت استاندار و نماینده شهرستان دستستان یک شرکت فارس و یک شرک مشهد هر کدام پنچ کیلومتر برای اصلاح شبکه دشتستان انجام دادند بدون هزینه و در مجموع پنچاه کیلومتر اصلاح شبکه اب رسانی در برازجان انجام شد . ده کیلومتر با صحبت اقای استاندار با وزیر نیرو اصلاح این شبکه انجام شد . هنوز ما باید اصلاحاتی انجام دهیم تا به پایداری کامل اب برسیم  . ما دو پمپ اب برازجان  را به سه پمپ رسانده ایم . اب برازجات تا به حال پایدار بوده است که ابی از این پمبها استفاده نکردیم . تعداد یازده چاه جنوب برازجان ( جنوب جاده سلامت ) حفر شدند تا به حال از انها استفاده نشده و کاملا اماده بهره برداری هستند . اب کازرون از اب برازجان بهتر است ما هم به طول پنچ کیلو متر از تعداد این یازده چاه را اب را انتقال میدهیم به مخزن کارخانه ارد الزهرا و از انجا میکس و  وارد اب شهر می نمایم . 

خانم دشتی به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت اعلام شد . از تاریخ ۲ شهریور برنامه های هفته دولت از خانم دشتی دریافت نماید .

این جلسه با تقدیر از خبرنگاران به پایان رسید .   عکاس ابوالفضل ارمکان 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.