×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس کمیته امداد امام خمینی برازجان / نیازمندان ، چشم انتظار کمک خیّران و نیکوکاران هستند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان اعلام کرد : ۱۰پایگاه برای جمع آوری نذورات عید قربان در برازجان دایر می شود .
غلامحسین قیطاس خواه با اشاره به اینکه این اداره آماده جمع آوری کمک های خیّران و توزیع آن بین نیازمندان است گفت: مردم شهربرازجان در این ایام فقرا را از یاد نبرند تا نیازهای این اقشار نیز تامین شود .
قیطاس خواه افزود : مردم خیر و نوع دوست شهر برازجان روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌های این نهاد در سطح شهرستان تحویل دهند تا در همان روز و سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع گردد.
ایشان بیان داشتند : کمیته امداد بر اساس بانک اطلاعاتی که از نیازمندان شهرستان در اختیار دارد کمک های جمع آوری شده را در همان روز بین نیازمندان و ایتام تحت حمایت توزیع می کند .
وی ادامه داد : نذورات قربانی مردم نیکوکار اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود .
قیطاسخواه در پایان گفت : علاوه بر این پایگاه‌ها مردم می پتوانند کمک‌های نقدی خود را در روز عید قربان با شماره گیری آنی پرداخت #۰۷۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر اهداء کنند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.