×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان / چرخهای توسعه، روان تر از همیشه میچرخد قطار خدمت/ اینبار در ایستگاه حسین آباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته شهر برازجان و تلاش برای توسعه متوازن همه مناطق شهر”، اینها عباراتی است که طی یکی دو سال اخیر بارها و بارها از زبان شهردار و مدیران شهرداری شنیده ایم.

سخنانی که نشان میدهد محمدحسن محمدی و مجموعه همکارانش در شهرداری برازجان نصب العین خود قرار داده اند تا مناطق کمتر توسعه یافته شهر نیز پا به پای محله هایی که اصطلاحا به بالاشهر معروفند رشد و توسعه را تجربه کنند و از حداقل امکانات شهری بهرمند شوند.

احداث مراکز تفریحی، توجه به اصلاح معابر، اجرای برنامه های فرهنگی و دیگر مولفه های توسعه در مناطق محروم مانده شهر را باید نمونه های بارز این نگاه در متولیان حوزه مدیریت شهری دانست.

طی روزها و هفته های قبل خبرهایی مبنی فعالیتهای شهرداری در محله هایی همچون محله کارگر، کلیجا و خضر، علی آباد، بلوار امام خامنه ای و دیگر نقاط شهر منتشر شد و حالا شاهد فعالیتهای عمرانی شهرداری برازجان در خیابان شهید دستغیب (بهداشت حسین آباد) واقع در بلوار جمهوری اسلامی هستیم.

از شهرداری برازجان خبر میرسد که طی هفته های اخیر تلاشهای جهادی برای اصلاح معابر خیابان بهداشت حسین آباد شکل گرفته و شهرداری توجه ویژه به این منطقه محروم و مظلوم شهر را در دستور کار قرار داده است.

مهندس محمدی شهردار برازجان در این زمینه میگوید:

خیابان شهید دستغیب از جمله مناطقی است که متاسفانه از کمترین امکانات شهری برخوردار است. عدم وجود امکانات تفریحی و فرهنگی از یکسو و عدم توجه به امکانات زیرساختی از دیگر سو سبب شده مردم شریف این منطقه از امکانات حداقلی که شایسته شهروندان عزیز است بی بهره باشند و این موضوع باعث شده آسیب های اجتماعی فراوانی را در این منطقه شاهد باشیم. به همین دلیل تلاش میکنیم خدمتی هرچند کوچک در حد توانمان به این مردم شریف ارائه کنیم. در همین راستا طی هفته های اخیر و با همت همکاران پرتلاشمان در حوزه معاونت عمرانی شهرداری برازجان عملیات اجرایی بهسازی کوچه های خاکی خیابان شهید دستغیب در دستور کار قرار گرفت و در اقدامی جهادی تعداد ۱۱ کوچه در این محله مورد بازسازی قرار گرفته و عملیات زیرسازی آنها به انجام رسیده است. ان شا الله این خدمات که در آینده ادامه خواهد یافت و تکمیل خواهد شد مورد رضایت ساکنین عزیز این محله قرار بگیرد و گامی موثر در توسعه همه جانبه این منطقه از شهر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.