×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر سومین جشنواره مالک اشتر که در پژوهش سرای متقین برازجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام سومین جشنواره مالک اشتر با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه برازجان  و  جمعی از مسئولین و بسیجیان  در  سالن پژوهش سرای برازجان برگزار شد. 

 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه  علیه السلام برازجان در این مراسم گفت: بسیج یک حرکت اجتماعی است که بنا به نیازهای مختلف در جامعه نمود پیدا می کند.

سرهنگ غلامرضا بناری افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت نظامی وارد عرصه شد، بعد از آن وارد عرصه سازندگی شد و در عرصه های جنگ نرم نیز به خوبی نقش ایفا کرد.
وی در ادامه با بیان این مطلب که حدود ۳۰۰ برنامه در طول سال در سطح رده های مقاومت در دشتستان برگزار می شود، گفت: بخش زیادی از این برنامه ها، برنامه های فرهنگی است که در راس این برنامه ها نیز برنامه هایی قرار دارد که به اعتلای بسیج بر می گردد.
جانشین فرمانده ناحیه دشتستان تصریح کرد: طرح های شهید حججی، جهادگران سلامت، شهید بهنام محمدی، کمک به محله های آسیب پذیر شهر، گشت های محله محور، فعالیت های جهادی و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه درون پایگاهی از جمله مهم ترین برنامه هایی است که توسط بسیج و در جهت اعتلای آن در سطح شهرستان برگزار می شود.
بناری بسیج را طلایه دار کارهای فرهنگی در جامعه دانست و تاکید کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی فهمیده اند که به صورت نظامی نمی توانند به کشور ما ضربه بزنند به همین خاطر تهدیدات خود را وارد فضای فرهنگی کرده اند که بسیج در این مسیر نیز به شدت با آن ها مقابله می کند.

 

اجرای سرود ال طاها برازجان در این مراسم 

.

 این مراسم با تقدیر از رده های موفق تر بسیج در سطح دشتستان در سال ۱۳۹۷ با اهدای لوح سپاس، پایان یافت .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.