×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
یادواره شهدای پایگاه مقاومت مسجد نبی اکرم  و بزرگداشت عملیات مرصاد در برازجان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام یادواره شهدای پایگاه مقاومت مسجد نبی اکرم ( ص ) فرهنگیان و بزرگداشت عملیات مرصادبرگزار شد .   مراسم با تلاوت قران کریم ، سخنرانی حاج اقا جوکار ، اجرای گروه سرود نسیم انتظار مسجد باهنر برازجان، مداحی  محمد یوسفی  نژاد و تقدیر های این مراسم به کار خود خاتمه داد .

در  این مراسم معنوی که با حضور جناب سرگرد تدین فرمانده حوزه امام رضا برازجان و اقای جماعتی فرمانده حوزه کارمندی وکارگری حضرت رسول(ص)سپاه دشتستان هم حضور داشتند .عکاس حسن حیدری

در جنگ احد شایعه شد که نبی اکرم  به شهادت رسید بعضی از مردم نسبت به  دین  اسلام بی ایمان شدند و میخواستند به آیین دیگری درآیند.

حاج اقا یحیی جوکار پیشنماز مسجد المهدی و معاون  و اساتید حوزه ۱۴ معصوم  برازجان در ادامه فرمود شما تنها کسانی نیستید که در این راه مبارزه کرده اید.چرا شما با این حرف نسبت به این دین سست شده اید و شما نیروهای انقلابی هستید که دارید برای پیروزی اسلام نبرد میکنید . چرا نسبت به نظام و انقلاب عقیده خود را از دست داده اید.برای این است که شما ارتباط با خدا را از دست داده اید.

جوکار : شهدا کسانی هستند که در نیمه های شب با خدا ارتباط داشتند.جبهه امروزه عوض شده این روزها جنگ، جنگ اقتصادی است. تمام کسانیکه برای تماشای بازی پرسپولیس و استقلال می روند اگر بگویند اللهم عجل لولیک الفرج امام ما در آنجا می اید.این مطلبی است که به ما  تذکر میدهد . باید وصیت نامه شهدا را وقت نهیم و بخوانیم تا به نماز مطلوب که مارا بیشتربه  ارتباط با خدا دهد ،درست شود.

با توجه به روز عملیات مرصاد شما را به بخشهایی از این عملیات آشنا می نمایم .شش روز بعداز پذیرش قطعنامه صدام حمله خود را به خرمشهر آغاز میکند و منافقین هم به غرب ما شهر کرند حمله می کنند.فرمانده عملیات مرصاد که جوانی است شهید صیاد شیرازی نام دارد . منافقین سنگدل عملیات مرصاد را به فروغ جاویدان نام گذاری نمودند. نیروهای بسیجی ما ۲۵۰۰ نفر ازاین نیروهای عراقی را به هلاکت رساندند.درصورتیکه نیروهای ما ۱۰۰۰ نفر بیش نبودند.

ما با لشکرعراق که ۵۰۰۰ هزار نفری بودند با این نیروهای اندکی که در اختیار ما بود توانستیم همه این ۵۰۰۰ نفر را به هلاکت برسانیم .

 فرمانده عملیات مرصاد ، صیادشیرازی متوجه شد حمله منافقین با حمایت صدام بوده است .

علت نامیده شدن این عملیات به مرصاد  به این خاطر است که در شهر اسلام‌آباد اوج این فجایع رخ داد. آن‌ها بعد از اسلام‌آباد راهی کرمانشاه شده بودند که در ۳۰ کیلومتری کرمانشاه در گردنه چارزبر که بعد‌ها به تنگه مرصاد معروف شد با مقاومت رزمندگان مواجه شده و متوقف شدند.

 و اما در پایان این عملیات اخرین عملیات ما بوده است . منافقین کسانی بودند  که نیروهای مردمی بودند و خائن شناخته شدند.

این مراسم با تقدیراز ۵ خانواده شهدای مسجدالنبی برازجان ،خانواده های شهید محمد جواد و سلیمان صابرزاده ،شهید خداکرم سخت کش ،شهید سیدعبدالکریم حسینی و شهید جابر موذنی و تقدیر ازفعالین قرانی این مسجد به نامهای حسین جماعتی و ابولفضل ترکان چرخ ، محمد بحرانی و محسن فخرالدینی به کار خود خاتمه داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.