×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر سری سوم گردهمایی ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه استان به میزبانی برازجان در پژوهش سرای برازجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بعد از اتمام سری اول و سری دوم در سومین گزازش شاهد حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در گردهمایی ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه استان در پژوهش سرای متقین برازجان بودیم . عکاس سید محمد مهدی امیری 

تلاش شما را در ستاد نماز جمعه برازجان به شما اعضاء محترم تشگر می نمایم  . با این کار خود موجب شدید که شمع ولایت در جمعه و ایام هقته همچون قبل بدرخشد و این تلاش شما برای اسلام و نظام اسلامی مهم است .

نماز جمعه یک نهاد امامت و، ولایت است . نمازجمعه  به خاطر روز ولایت و ذکر خدا است که برقرار است . عزیزانی که در ستاد نمازدر حال خدمت رسانی هستد باتی کار کار خیر شدید و این کار خیر به واسطه شما دوستان است که برقرار است .

این خداوند است که در وجود دلتان این کار خیر  قرار داده است که شما آن را ادامه  می دهید و ذخیره اخرت خود را فراهم می نماید .

شما اعضاء ستاد باید تلاش خود را جهت هرچه باشگوه نمودن  نماز جمعه که جاذبه ای داشته باشد برای همه به کار ببرید تا همچنان شاهد هرچه بهتر و باشگوه این محفل باشیم . 

 

در پایان این محفل از اقای اسدی ریس ستاد نماز جمعه برازجان ، حاج اقا مصلح امام جمعه محترم برازجان، شهردار برازجان مهندس محمدی و اقای مصدقی فرمانده حوزه اصناف برازجان و اعضاء ستاد نمازجمعه تقدیر شد .  

مراسم گردهمایی ائمه جمعه و استان بوشهان با برپایی نماز ظهر به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان در مصلی جمعه برازجان به پایان رسید 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.