×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روز شهرداریها مبارک / نماینده‌ی شهرداران استان بوشهر در وزارت کشور…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تبریک نماینده شهرداران استان بوشهر به مناسبت روز شهرداریها به شرح زیر است ….

چهاردهم تیرماه در تقویم ملی ایران اسلامی به نام روز شهرداریها و دهیاری‌ها نامگذاری شده است. فرصتی برای توجه بیشتر به خدمات مردانی از جنس ایثار و عشق در عرصه‌ی خدمت به خلق و تقدیر و تجلیل از کسانی که دل در گرو آبادانی شهر و دیار خود دارند و در راه رسیدن به اهداف بلندشان که همانا ساختن محیطی بهتر برای زندگی تمامی شهروندان -با تمام سلایق و عقاید- است، شب و روز نمی‌شناسند؛ همانها که آسایش خود و خانواده‌ی خویش را ایثارگرانه فدای آبادانی و بالندگی ایران عزیز کرده‌اند.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف برازجان در مجموعه‌ی مدیریت شهری و به نمایندگی از همکاران گرانقدرم در شهرداریها و دهیاریهای استان قهرمان‌پرور بوشهر، به نوبه‌ی خود این روز فرخنده را به همکاران ارجمندم در مجموعه‌ی شهرداری برازجان و دیگر شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان عزیزمان و عموم مردم شریف استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم با تلاش و همت همکاران ارجمندم و همراهی و همدلی عموم شهروندان عزیز هر روز پرتوان‌تر از دیروز در مسیر توسعه و آبادانی گام برداریم و شاهد پویایی و توسعه‌ی روزافزون استان عزیزمان باشیم.

محمدحسن محمدی- شهردار برازجان و نماینده‌ی شهرداران استان بوشهر در وزارت کشور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.