×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کلاس توجیهی خادمیاران رضوی در برازجان برگزار شد به روایت تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام کلاس توجیهی خادمیاران رضوی در کانون امام خمینی برازجان برگزار شد .

این کلاس توجیهی  با تلاوت نور برگزار شد . 

در ادامه با سرود جمهوری اسلامی ایران مراسم را ادامه دادیم  . 

 اقای اسدی به عنوان خادم حرم مطهر  رضویی و اعلام داشت که به کار گیری تمام مجموعه استان قدس باید در خدمت محرومان جامعه باشد . در استان ما سه سال است که دفتر استان قدس رضویی شروع به فعالیت

نموده است . در چند نقطعه از شهر مسجد های در این زمینه فعال شده که در حال خدمت رسانی هستند . این خادمیاران در تمامی عرصه ها در حال فعالیت هسند و کار خادمی خود را برای مردم محروم جامعه در زمینه های میشعیت زندگی ، درمان ، مسکن ، تحصیل ساماندهی شده و دارد فعالیت خود را آغاز نموده است . 

حاج اقا شریفی مسئول خادمیاران  استان قدس رضوی در امور شهرستانهای استان بوشهر بعد از سخنرانی خود در باره ثبت نام خود در زمینه خادمیاری در سایت خادمیاری امام رضا به سئوالات خادمیاران پاسخ دادند و کار سخنرانی خود را به پایان رساند . 

حاج اقا مصلح امام جمعه محترم شهر برازجان در شهرستان که هستیم در هر کوشه و از این شهر با این احساس که خادم هستیم  مروج افراد اهلبیت ، ارمانهای اهلبیت و مکتب اهلبیت باشیم می توانیم انچه را که امام رضا را خشنود می نماید عمل نمایم . باید به دنبال آن باشیم که امام رضا از چه کاری را می پسند .

این کارها ی پسندیده را انجام دهیم . در عرصه های فرهنگی ، تبلیغی و کمک به مساجد و بی نوایان  ، مستمندان…

 و دستگیری از ضعفا و ایتام مسلمان که همه از اهل پیغمبر هستند و خود را خادم این دوستان بدانیم با مهربانی و اخلاق خوب و رفتار و خیر خواهی و دلسوزی بتوانیم تاثیر گذار باشیم و مروج فرهنگ رضویی باشیم .عکاس سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.