×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جلسه کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهربرازجان به روایت تصویر و جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جلسه کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهربرازجان امروزدوشنبه مورخه۹۸/۳/۳ به ریاست نایب رییس شوراجناب آقای بنافی که خودمسول کمیسیون برنامه وبودجه شورارابرعهده داردباحضوراعضای محترم شوراومعاون مالی شهردارجناب صفدری ورییس بانک آینده جناب کریمی وجناب شهبازی رییس تاکسی رانی شهرداربرگزارشد فرسودگی تاکسی ها معضلی برای شهر برازجان/ وجود ۲۶۰ تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی برازجان
جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر برازجان با موضوع تأمین بودجه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری این شهر به ریاست نائب رئیس این شورا در سالن جلسات شورای اسلامی برازجان برگزار شد.
مهراب بنافی نائب رئیس شورای اسلامی برازجان در این جلسه گفت: یکی از دغدغه های اصلی مردم برازجان که شهروندان زیادی نیز با آن درگیر هستند وضعیت فرسودگی ناوگان تاکسیرانی برازجان است.
مهراب بنافی افزود: با وجود دغدغه های فراوانی که شورای پنجم تاکنون در این زمینه داشته و جلسات متعددی که در این زمینه برگزار شده است اما تاکنون نتایج ملموسی مشاهده نشده است که این مسئله نگرانی مردم و انتقادات رانندگان تاکسی را به دنبال داشته است آقای بنافی افزودقشرزحمتکش رانندگان تاکسی شهربرازجان نیازمندحمایت مسولان جهت نوسازی ماشین های فرسوده خودهستندکه ایشان افزدوننددرهمین راستاریاست محترم بانک آینده جهت تامین اعتباروکمک به این رانندگان عزیزبه جلسه شورادعوت کردیم که بتوانیم باکمک هم ذره ای ازمشکلات آنان رابرطرف نماییم اعضای محترم شوراهرکدام دیدگاههای خودرااعلام داشتند
مدیر تاکسیرانی شهرداری برازجان نیز در این جلسه گفت: ناوگان تاکسیرانی برازجان دارای ۲۶۰ تاکسی است که همگی دارای عمر بالای ۱۰ سال بوده و عملاً فرسوده به حساب می آیند که متأسفانه با توجه به تورم و افزایش قیمت خودرویی که در کشور وجود دارد هیچ برنامه ای برای نوسازی آن تاکنون به ما اعلام نشده است.
سید کاظم شهبازی افزود: با توجه به شرایط موجود در صورتی که نوسازی تاکسی ها صورت نگیرد متأسفانه پیش بینی می کنیم که تا ۵ سال آینده هیچ تاکسی ای در برازجان وجود نداشته باشد چرا که همگی فرسوده بوده و دیگر قابل تعمیر نیز نخواهند بود.
وی تصریح کرد: پیگیری هایی نیز در خصوص نوسازی تاکسی های فرسوده توسط شهرداری برازجان از تهران انجام شده است که متأسفانه نتیجه مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است که در شرایط فعلی تنها راه حل باقیمانده اعطای تسهیلات حداقل ۱۰۰ میلیون ریالی به تاکسی ها برای تعمیرات است که چنانچه این کار صورت بگیرد می توان استفاده از تاکسی های موجود را تا ۱۰ سال دیگر ضمانت کرد.
محمد جامعی معاون اجرایی شهرداری برازجان هم در این جلسه گفت: متأسفانه سیاست های کلانی که هم اکنون در کشور وجود دارد در راستای حمایت از حمل و نقل عمومی نیست بلکه برنامه های موجود بیش تر بر حمل و نقل ریلی و برون شهری تمرکز دارد و می توان گفت که حوزه حمل و نقل درون شهری به نوعی رها شده است.
نوید متین از اعضای شورای اسلامی برازجان نیز در این جلسه بر تعویض تاکسی های فرسوده و جایگزینی تاکسی های نو با رعایت اولویت فرسودگی تأکید و با برنامه ریزی و بسنده کردن به تعمیرات تاکسی های فرسوده تاکسیرانی مخالفت کرد.
حسین کریمی رئیس بانک آینده شعبه برازجان نیز در این جلسه با تاکید بر تعهدات اجتماعی بانک آینده، برای پرداخت تسهیلات بانکی با سود ۱۸ درصد به رانندگان تاکسی های شهری برازجان اعلام آمادگی کرد.
در پایان این جلسه قرار شد جلسه ای با حضور یکی از اعضای شورای شهر برازجان و رئیس بانک آینده شعبه برازجان با بخش اعتبارات بانک آینده کشور جهت پیگیری دریافت تسهیلات با سود پایین تر از ۱۸ درصد برای رانندگان تاکسی های درون شهری برگزار شود. این جلسه با حضور علی صفدری معاون مالی شهرداری برازجان و رسول دشتی نماینده تاکسیرانان برازجان برگزار شد. ناصرون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.