×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام تبریک مهدی نیکنام ریاست شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تبریک مهدی نیکنام ریاست شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر به شرح زیر می باشد 

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَهِ …

حضرت علی (ع):

ای مردم! این روز شما، روزی است که نیکوکاران در آن پاداش می‌گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید می‌گردند.

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم  به پیشواز عید سعید فطر می رو یم.
عطـر دل انگیز ایمان در دل هـا بـه مشام می رسد. گلبوته هـای صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته می شود. روز عید فطر همه چیز رنگ و بوی خدایی دارد. عید فطر زمان شکفتن گل های ایمان در دل و جان انسان است. تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان است.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ سعید فطر از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان رامسئلت می نمایم و امیدوارم که با بهره‌گیری از توفیقات ماه مبارک رمضان و با انگیزه‌ای پورشورتر و همتی والاتر،شورای اسلامی شهر برازجان را در مسیر اعتلا و نیل به آرمان‌های بلندش بیش از پیش یاری رسانید.

مهدی نیکنام
رییس شورای اسلامی شهر برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.