×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
به همت بسیج کارمندی و کارگری بسیج حضرت رسول ( ص ) سپاه ناحیه دشتستان و میزبانی شبکه بهداشت و درمان استمرار گفتمان امام و انقلاب در اندیشه رهبر معظم انقلاب برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد نشستی با موضوع استمرار گفتمان امام وانقلاب دراندیشه رهبر معظم انقلاب با سخنرانی جناب سرهنگ غلامپور فرمانده محترم سپاه دشتستان و به میزبانی شبکه بهداشت دشتستان با حضور حماسی مدیران و کارکنان محترم ادارات برگزار شد و با مداحی امید عباسی به پایان رسید . عکاس سید محمد مهدی امیری 

در این مراسم نشست جناب سرهنگ غلامپورفرمانده ناحیه سپاه جواد الائمه دشتستان این انقلاب را به نام رهبر کبیر انقلاب امام خمینی ( ره ) شناخته می شود . امام ما در تمامی کارها محکم و مسلط بودند به عنوان مثال ما را در عملیاتهای نظامی شرکت می دانند واینکه امام ما دستور عملیاتهای بزرگ را می داد . امام ما حضرت امام خمینی ( ره ) نواقص ما را در این عملیاتها برطرف می کرد . امام در جریانات انقلاب با هیچکس تعارف نداشت  . به عنوان مثال در سال ۱۳۵۸ سید حسین خمینی فرزند حاج سید مصطفی یک جریاناتی در مشهد ایجاد نموده که کسان زیادی هم با او هم پیمان شدند که امام به سرعت دستور تیرباران ایشان را صادر کردند . در ادامه فرمودند . امام یک رهبر الهی بود . رهبران دینی و الهی توسط خدا منصوب می شوند . امام وصل بود به بالاتر از خودش . امام در سه ماه اواخر سالهای زندگی خود سه مسئله بسیار مهم را حل کرد . 

* سال ۶۸ بازنگری قانون اساسی را مطرح کرد مشکل ویژگیهای رهبری نظام مرجع تقلید بود در این بازنگری اصلاح شد مجتهد شد 

* عزل منتظری که نتواند رهبر نظام شود که آشوب ایجاد شود .

* سلمان راشدی که مرتد شناخته شد و به دستور امام ضرورت کشتن وی صادر شد . امام در موقعی که این دستور دادند اعلام داشتند که در ده سال اینده افرادی می آیند که بر سر احکام اسلام معامله می کنند . 

و در پایان فرمانده سپاه جواد الائمه با این بیانات مطالب خود را پایان دادند که در سال ۷۷ دوران اقای خاتمی که اقای خرازی وزیر خارجه بود از طرف اسلام قرار دادی با دولت انگلستان قرادی امضاء کرد برای ارتباطات سیاسی که در این قراداد مشخص نمودند که فرمان امام برای مردم است و ما حق نداریم سلمان راشدی را بکشیم . امام فردی با خدایی بود که کاملا از این واقعیتها اگاه بود و به الحمدالله رب الشاکرین در حال حاضر هم ما یک رهبری ، قوی ، قاطع و شجاع ، متقی و با ویژگیهای خاص داریم که دارد این انقلاب اسلامی را هدایت می کند . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.