×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تسلیت شهردار برازجان به مناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام متن پیام شهردار برازجان به مناسبت  روز قدر به این شرح زیر می باشد

“به خداوند کعبه که رستگار شدم”

واقعه‌ی شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را می‌توان یکی از غمناکترین رخدادهای تاریخ اسلام دانست. واقعه‌ی حزن انگیز و تاریخی فرود آمدن شمشیر جهل و شقاوت بر فرق مولای عشق و عدالت و آزادمردی. واقعه ای که نه تنها نشانگر اوج عداوت جاهلان با پیشوای مسلمانان است بلکه نشانه‌ی روشنی برای دشمنی جماعت خودکامه با عدالت در عرصه‌ی سیاوست‌ورزی است.
وقتی ولی مسلمین و بزرگمرد تاریخ عرب هدف شمشیر کینه‌توزان نابخرد تاریخ قرار گرفت، عدالت و آزادمردی به قربانگاه کینه توزی دنیاپرستان فاسد رفت. اگرچه راه حق‌خواهی و عدالت را پایانی نیست.
اینک در آستانه‌ی شب بیست و یکم رمضان الکریم قرار داریم. دومین شب از شبهای معنوی قدر و شب شهادت مولای عشق، امیر مومنان و فخر عالم امکان حضرت علی ابن ابیطالب علیه‌السلام؛ بدون شک معنویت لیالی ارزشمند قدر و مهر و عشق علی مرتضی را پیوندی است ناگسستنی چرا که به قول شهریار شعر پارسی “به علی شناختم من به خدا قسم خدا را”!
اینجانب به نوبه‌ی خود، شهادت امیر عشق، مولای خداباوران راستین و اسوه‌ی بی بدیل ایثار، حضرت علی علیه السلام را به پیشگاه شما شهروندان شریف و خداجوی برازجان و عموم شیعیان جهان تسلیت عرض نموده، امیدوارم توفیق بهره بردن از فیوض معنوی لیالی قدر را بیابیم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.