×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برازجان همچنان در مسیر توسعه / این بار بهسازی خیابان قدس هم شروع شد!

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : چند وقتی است که شهرداری برازجان در کنار فعالیتهای عمرانی جاری خود، اصلاح و بهسازی برخی خیابانهای فرسوده و غیر استاندارد اما پرتردد شهر را نیز در دستور کار قرار داده است. طرحی که با اجرای آن می توان گفت خواسته ی به حق بسیاری از شهروندان برازجانی ساکن در این مناطق را جامه ی عمل می پوشاند و نقش مهمی در بهبود کیفیت تردد در خیابانهایی را دارد که بدلیل گذر زمان و افزایش حجم ترافیک، بخش بزرگی از کارایی خود را از دست داده و در بسیاری موارد سبب ساز عدم رضایت شهروندان شده است.
همانگونه که پیش از این مهندس محمدی شهردار برازجان از آغاز عملیات اصلاح و بهسازی خیابانهای پرترددی همچون خیابان دکتر حسابی و گذر شمالی ورزشگاه تختی خبر داده بود، اینک خبر می رسد عملیات بهسازی خیابان قدس واقع در خیابان منبع نیز در دستور کار حوزه ی معاونت عمرانی شهرداری برازجان قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است.
محمدحسن محمدی شهردار برازجان در توضیح ابعاد اجرایی این پروژه می گوید: خیابان قدس که به واسطه تراکم جمعیتی بالای منطقه و وجود مرکز آموزشی در آن محل روزانه شاهد تردد شمار قابل توجهی از شهروندان بوده، از فرسودگی مفرط رنج می برد و وضعیت مناسبی نداشت و به همین سبب اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن رسما آغاز شد. در این طرح، بالغ بر ۶۰۰ متر سنگ جدول گذاری انجام خواهد گرفت و بالغ بر ۳۶۰۰ مترمربع سواره رو خیابان اصلاح، زیرسازی و آسفالت خواهد گردید. شهردار برازجان محدودهی عملیاتی این طرح را بیش از ۴۸۰۰ مترمربع ذکر کرد و افزود: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد بهبود کیفی وضعیت آمد و شد در این منطقه از شهر و جلب رضایت شهروندان گرانقدر برازجانی باشیم. روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.