×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
توسط میزبانی حوزه امام رضا دستور عمل گشت رضویون در برازجان ابلاغ شد . تصاویر اختصاصی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در نشست دستور عمل گشت رضویون که با حضور فرماندهی حوزه امام رضا جناب اقای تدین  ، جناب سرگرد عاملی ریس کلانتری ۱۲ ، جناب سروان خمیسی ،  جناب سروان محمد صادق صمیمی و سرهنگ زارع  در حوزه امام رضا برگزار شد .  

 سرگرد عاملی از نیرو انتظامی برازجان اعلام داشت هیچ تفاوتی بین مجموعه نیرو انتظامی و سپاه نیست و تشکر و قدردانی دارنی دارم از جناب سرگرد تدین فرمانده محترم حوزه امام رضا برازجان که این وقت در اختیار بنده و سایر دوستانی که در این محفل ما در خدمت آنها هستیم قرار داده است که پیرامون صحبتهای جناب سردار غیب پرور فرمانده محترم بسیج مستضعفین و سردار اشتری فرمانده نیرو انتظامی کشور  با هم مباحثی راجبع این موضوع گشت رضویون بیان داشته باشیم و باعث شد که ما این محفل را در حوزه امام رضا برازجان حضور بهم رسانیم و راجبع هرچه باشگوه اجرا شدن این برنامه در برازجان در تعامل بین نیرو انتظامی ، سپاه و بسیج اقدامات لازمه را انجام دهیم . 

دوستانی بسیجی که در محله های ابلاغ شده در برنامه های گشت رضویون قرار است حضور داشته باشند توجه به این مقرارات داشته باشند . 

* ما در این گشت باید از ضابطین بسیج در واگذاری ماموریتهای غیر حساس  استفاده کنیم . از جوانان مستعد و آینده نگر که به بدون هیچگونه  پاداشی  که به آنها  تعلیق نمی گیرد و به خاطر علاقه زیادی که به این نظام دارند و پای این ایمان خود ایستاده اند، استفاده شود و  ما نباید کاری انجام دهیم که به این دوستان که دارنند با چنین شرایطی در این مرحله وارد عرصه جهاد می شوند اسیب و خدشه ای وارد شود که فردا نتوانیم جوابگوی انها باشیم به خاطر اسیبهایی که در این مرحله دیده اند . 

** در بحث اشراف اطلاعاتی باید از نیروهای بسیج استفاده شود  . مثل جمع آوری افراد معتاد جامعه  ، شناسایی افراد ناهنجار جامعه  ، ایست بازرسی مقطعی و موقت 

*** در این گشت دوستانی که با همکاری می نمایند به هیچ عنوان حق ندارند  برخورد تند و زنده ای با کسی داشته باشند که موجب واکنش از طرف مقابل شود  . قصد این گشت زنی ها  همکاری با نیروی انتظامی و سپاه است که شما مورد رویت شده در این گشت را به مدیر گشت زنی خود  اطلاع داده و  مدیر شما عملیات نیرو انتظامی و سپاه را در جریان قرار داده  که آنها  بقیه مسائل را بررسی می نمایند و شما همچنان به گشت خود ادامه می دهید .

این گشت زنی ها در برازجان هم اکنون فعال است.تصاویر اختصاصی عکاس سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.